Aviseringar
Rensa alla

15 åring vill ha sex med någon från bodycontact


Ämnesstartare

haloww!!

jag är en heterokille på 15 år. På senaste tiden så har jag börjat fantiserat om att bli påsatt av en kille.
Jag tycker det känns jävligt konstigt för jag attraheras inte av killar över huvudtaget. Jag tänder inte på killkroppar heller, jag blir bara kåt av tanken att bli påsatt helt enkelt.
Så jag ska nu testa det för första gången.

Jag har kontaktat några stycken från bodycontact och ska bestämma träff med en av dem och testa det.
Jag undrar bara om ni har några tips eller erfarenheter, Finns det några risker eller nånting som jag ska tänka på ?


   
Citera

Skulle inte göra det . Finns en stor risk för massa skit :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Skulle inte göra det . Finns en stor risk för massa skit :p

vadå för skit?


   
SvaraCitera

t.ex könssjukdomar eller personer som försöker utnyttja dig


   
SvaraCitera

Jag skulle ligga lågt med det jag med. 
bli skådespelare som mig, då får du garanterat göra det med en kille och helt säkert utan sjukdomar 😉


   
SvaraCitera

mange999: Finns det några risker eller nånting som jag ska tänka på ?

Risken är att bli påsatt av en man eftersom tjejen du ville träffa var ett troll, men eftersom det är vad du vill så...nej 🙂


   
SvaraCitera
Turbo

Pappbox:

Risken är att bli påsatt av en man eftersom tjejen du ville träffa var ett troll, men eftersom det är vad du vill så...nej 🙂

Han vill ju bli påsatt av en man....


   
SvaraCitera

Turbo: Han vill ju bli påsatt av en man....

Det går inte att lura dig inte, jobbar du månne som detektiv?


   
SvaraCitera
Cobrak

mange999
Jag är en heterokille på 15 år

Trött


   
SvaraCitera

Använd skydd.


   
SvaraCitera

Du är ju bara 15 år herregud. Du kan ju inte ha så stor sexuell erfarenhet ännu? Tycker att första gången man ska ha analsex så ska man göra det med någon man känner sig trygg med, och som man vågar ta det lungt med. Nu när du bara är femton år tror jag inte du har kommit till det stadiet att du kan ha en positiv upplevelse med någon främling. Troligen en mycket äldre främling också eftersom du är på bodycontact. Mitt råd är verkligen att vänta med detta! 


   
SvaraCitera

Kör på. Använd kondom


   
SvaraCitera
torg1

Använd kondom.
viktigt är att träffa honom ute någonstans med mycket folk första gången. Alltså INTE hemma hos honom eller dig eller någon annan.
Ni bör vid det första mötet snacka lite innan ni(läs: du) ens tänker på något annat så att du iaf får en liten humm om vem han är. Känns NÅGOT litet fel eller skumt så tackar du för dig och drar dirket 🙂

Sedan bör man ju ha haft en lite längre konversation på sidan innan. Då blir det enklare att inte hamna i massa skit. 
Men det är ovanligt att göra det om det BARA handlar om sex. Också ovanlogt att man träffas ute och snackar först om det bara handlar om sex men du kan kräva vad som helst då du är så pass ung 🙂


   
SvaraCitera

Sorry men folk från bodycontact är inte läckra... 


   
SvaraCitera