Aviseringar
Rensa alla

15 minuter om dagen i 30 dagar


Ämnesstartare

Imorgon är det April så jag tänkte köra detta program varje dag nu. Några fler som är sugna så kan vi peppa varandra här! Filer > April där hittar du gamla träningar för aprilmånad. Sök rubeiken på denna tråd så hittar du (FACEBOOK)

 


   
Citera
Ämnesstartare

 här   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duktigtjej, gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
duktigtjej, gay

gay? hur så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan nån haka på!!!

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

gay? hur så?

det rimmade


   
SvaraCitera

Angelize:
Imorgon är det April så jag tänkte köra detta program varje dag nu. Några fler som är sugna så kan vi peppa varandra här! Filer > April där hittar du gamla träningar för aprilmånad. Sök rubeiken på denna tråd så hittar du (FACEBOOK) 

Imorgon är det fortfarande mars. Ville bara rätta Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan hehe:(

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hakar!


   
SvaraCitera

Angelize: Imorgon är det April

På tidag börjar april.


   
SvaraCitera
Kudhos

Är smått skeptisk bara till hur effektiv träning du får på 15 minuter. 🙁


   
SvaraCitera

jag kör redan en del av de övningarna fast med vikter + andra maskiner på gymmet, så kan haka på så istället! men snodde några nya övningar som jag ska testa imorgon!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Är smått skeptisk bara till hur effektiv träning du får på 15 minuter. 🙁

Det är mest för att få in träningen som rutin. Och jag har redan kört en månad och sett resultat bl a plattare mage/magmuskler och armmuskler. Det funkar tycker jag. Brukar köra två pass om jag har tid då blire ju 30. Benpass (särskilt mel bs video med 457235 st knäböj) gör så jag får sådan träningsvärk så jag ej kan gå hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
jag kör redan en del av de övningarna fast med vikter + andra maskiner på gymmet, så kan haka på så istället! men snodde några nya övningar som jag ska testa imorgon!!

Grymt!!! Jag gillar hittills Mel Bs videos mest, hon får en att orka på nåt mystiskt peppigt sätt!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice, ska ta och prova. Bra kicka-igång-dagen workout 


   
SvaraCitera