Aviseringar
Rensa alla

15 och han är 21


Ämnesstartare

Vill fråga om det är okej att gå ligga med en 21 åring och är själv 15. Men att jag är oskuld och han tycker att det är okej fast vi inte har träffats någon gång. Det var han som börja skriva med mig. 

Vi har pratat i typ tre veckor och när han frågor mig om att träffas så säger jag alltid nej för jag inte kan och när han kommer med förslag på saker vi kan göra är det hem till honom eller ligga. Men den här gången han frågade kunde jag och då fråga han mig vad vi skulle göra och jag visste inte för jag vill inte åka in till stan med en 21 åring och träffa på nån jag känner. Men då ville han att jag skulle åka till honom. Alltså vill han ligga.

Men jag vet inte för han är ganska snygg och jag skulle ändå kunna tänka mig göra det.

Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Får dåliga vibbar 


   
SvaraCitera

Han verkar inte vilja annat än att ligga så hade jag varit i din situation så hade jag bara totalt ignorerat honom. 


   
SvaraCitera

Jag må vara kär i en 24-åring, men den där mannen är en läskig typ.


   
SvaraCitera

Gör inte det. Han är fan 6 år äldre än dig. Om du var kanske 17 eller 18 hade det inte varit lika märkvärdigt men det är inte meningen att 21 åriga män ska vara attraherade av en 15 åring.


   
SvaraCitera
M04
 M04

Gör det inte, blocka honom där ni har kontakt och gå vidare.
Gjorde precis detdär (fast killen var över 21) för snart ett år sen, inte värt det...


   
SvaraCitera

Nej nej nej nej


   
SvaraCitera

Åk inte till honom. Han är ju sjuk är man 21 och vill ligga med en 15 åring så är man fan sjuk. För din egen säkerhet så borde du inte åka dit vem vet vad mer han tänker göra? Och tänk om du ändrar dig men han låter inte dig gå?. Skit i honom för det där kan gå jävligt illa tro mig.


   
SvaraCitera
Berit

Ingen 21 åring med rätt mindset är intresserad av en 15 åring. Fall inte för att en cool äldre kille är intresserad, Han vill säkerligen bara utnyttja dig, blocka honom och ta hand om dig. 


   
SvaraCitera

Been there done that Trött Sen alla problem och jobbiga situationer som kommer efter.It's not worth it so DON´T DO ITArgArg

Stranger dangerIcke!


   
SvaraCitera

Beror verkligen på mognadsnivån! Men finns riktigt jädra stor risk att du måste lägga ner mycket tid ifall du vill att känslor ska uppstå! Men åk inte till nån du inte sökt upp och pratat med människor i din omgivning om!


   
SvaraCitera

6 år. det skiljer färre år mellan dig och en 10-åring, någon som går i årskurs tre, än mellan dig och honom. 


   
SvaraCitera