Aviseringar
Rensa alla

14 år gammal och vill tjäna pengar.


Ämnesstartare

Hejsan, jag är då 14 år gammal, och vill tjäna lite fickpengar. Jag har delat ut reklam, sålt jultidningar, sålt majblommor, sålt expressen gt. Jag har suttit och kollat på sommarjobb, men hittar nada. 

Har ni några tips på vad jag kan göra? Snälla, bara seriösa svar! (Sett att massa skriver prostition etc)


   
Citera

Du kan inte förvänta dig att få något bättre än så när du bara är 14 år.


   
SvaraCitera

det du beskriver är i den klass som du må arbeta i. eller så kan du göra som ken ring och sälja kola.

men jag rekommenderar lätta tjänster för svarta pengar, ingen anställer människor under sexton.

och det är lite sent att söka sommarjobb i början på augusti.


   
SvaraCitera

21 år gammal och vill tjäna pengar.


   
SvaraCitera

Har du ngt emot att göra nåt kriminellt hehe? 


   
SvaraCitera

Börja baka å sälj 😀 jag gör det å tjärnar typ 1000kr i månaden 


   
SvaraCitera

hur mycket pengar har du tänkt dig att få in? 


   
SvaraCitera

Get in line kid! 


   
SvaraCitera

Denna sida har jag tipsat om i ett antal liknande trådar förut men jag tipsar om den även till dig.

http://hinnerdu.se/sv-se/kategori/alla-aerenden/

Där kan hitta ärenden man kan göra åt andra och få lite betalt. De är mest gå ut med hundar och dylikt.


   
SvaraCitera

Om du inte vill sälja din kropp (inte för att jag föreslår det host host) så får du antingen skaffa dig ett jobb eller göra kriminella saker

gogo donken kompis


   
SvaraCitera

mcdonalds är superb förutom att man inte kan jobba där förrän man är 16. praoade där en gång och det var fedt kul faktiskt


   
SvaraCitera

sommarlovet är snart slut.

 har du tänkt jobba helg? 


   
SvaraCitera

Prostuatiation? 


   
SvaraCitera

börja hustla yo


   
SvaraCitera

Som några andra skrev, McDonald's är ett bra ställe att börja på när man är 14 år. Du kan också gå till din studievägledare på skolan och prata om att söka sommarjobb inom kommunen. 


   
SvaraCitera