Aviseringar
Rensa alla

14 och måste skaffa ett jobb


Loafer
Ämnesstartare

Jag är 14år och behöver extra pengar och undrar vad jag får jobba med?
det blir ju efterskolan och oå helger


Loafer:
Jag är 14år och behöver extra pengar och undrar vad jag får jobba med?
det blir ju efterskolan och oå helger

du får väl veckopeng? 


du får jobba som barnvakt, vakta hundar/katter/djur och klippa gräsmattor


Danneboi:

du får väl veckopeng? 

Alla får inte veckopeng jag får t.ex månadspeng


Loafer:
Jag är 14år och behöver extra pengar och undrar vad jag får jobba med?
det blir ju efterskolan och oå helger

men vad ska du ha extrapengarna till då??


Loafer
Ämnesstartare

Allt möjligt tycker inte det jag får i månadspeng räcler

Danneboi:

men vad ska du ha extrapengarna till då??


seumi

Är nog tyvärr ganska svårt att få jobb när du är så ung. Men barnvakt, klippa gräsmattan åt grannen? Tror inte du kan få jobb på t.ex café o sånt, tror de är 16+ som de riktar sig till eller visa vill inte anställa personer under 18. 


Loafer:
Allt möjligt tycker inte det jag får i månadspeng räcler

bara att bita i det sura äpplet det är svårt att hitta jobb i dagens sverige! 


Jag är 18 och det är typ omöjligt för mig att få jobb så om du lyckas berätta hur


HashtagLame:
Jag är 18 och det är typ omöjligt för mig att få jobb så om du lyckas berätta hur

aa det är svårt