Aviseringar
Rensa alla

19 o puss-oskuld = (


Ämnesstartare

jag har inte heller hånglat 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är KRIS kan du gå fram till någon och fråga om han är singel och sen om han vill strula. Eller om det kommer fram någon och frågar efter ditt nummer kan du fråga om han vill strula. :3 Annars kan du bara vänta tills du fått en pojkvän! Det är jätte mysigt att pussas ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Mer kåt än gud? ://

gud satte på 1 st  tjej som va oskuld för att ''få ner hans son'' till jorden. han är ju så mäktig att han nt kunde låta jesus flyga ner till jorden utan var tvunge att sätta på maria

= SS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

haha nae ja väntar på min prins ja me asså har bara sett massor äkliga killar o en sån vill man ju inte ha? ^^ 
tycker att alla killar borde lära sig o va gentlemän o se väl klädda ut o kunna köra bil eller rida på hästar. dom måste iaf kunna ta hand om tjejen! -.-

lr hur.. dem måste axeptera att vi gillar rosa kläder o gose björnar o skor. de måste va manliga o starka :$$$ VAR HIttar man såna??blocket lr... gud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
jag har inte heller hånglat 🙁

men det har jag gjort Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

men det har jag gjort Cool

Wow hur är det äre nice Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

gud satte på 1 st  tjej som va oskuld för att ''få ner hans son'' till jorden. han är ju så mäktig att han nt kunde låta jesus flyga ner till jorden utan var tvunge att sätta på maria

= SS

Hemskt :((((((((((((((((((((( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Wow hur är det äre nice Förvånad

haha mmm det var nice och smakade jordgubb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

lr hur.. dem måste axeptera att vi gillar rosa kläder o gose björnar o skor. de måste va manliga o starka :$$$ VAR HIttar man såna??blocket lr... gud

aa jag har ALDRIG sett ens någon som inte e bög som fattar det. asså ja hade en gång en bögkompis o vi gick på stan o handla snygga väskor, skor, kläder, aa allt sånt!! men asså han kan man ju inte pussa :/ o så e han svag o orkar inte ens bära mig. ELLER mina VÄSKOR! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 vem va d undrar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Förvirrad

har ett tips prova att hångla med en mandarin har hört det är samma sak =]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

aa jag har ALDRIG sett ens någon som inte e bög som fattar det. asså ja hade en gång en bögkompis o vi gick på stan o handla snygga väskor, skor, kläder, aa allt sånt!! men asså han kan man ju inte pussa :/ o så e han svag o orkar inte ens bära mig. ELLER mina VÄSKOR! 

hahhaha vilken tönt.... bögar eju söta o hänga me men man ska ha riktiga karlar som lyfter en o pussas när solen går ner o fyller hemmet me rosor o choklad när man har mens : / de ska va badboys oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hahhaha vilken tönt.... bögar eju söta o hänga me men man ska ha riktiga karlar som lyfter en o pussas när solen går ner o fyller hemmet me rosor o choklad när man har mens : / de ska va badboys oxo

aa men har funderat på att gifta mej me en maffiaboss! dom e ju rika, farliga, sexiga, gentlemän o köper allt man vill ha.. va troru? ja vill ha dyra klockor halsband o en egen as stor garderob. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: de ska va badboys oxo

Hjärta


   
SvaraCitera