Aviseringar
Rensa alla

100% kompis


Ämnesstartare

Ber om ursäkt för att rubriken ej var så himla jätte-, mega kreativ
ni får leva med det

Vill ni ha en kompis som ni kan berätta allt för? Utan att den dömer er, undviker er eller utan att det påverkar er relation/vänskap


Jag är en sådan. Vet det mest pinsamma om många men har ingen som kan ta emot sådan info om ngn (bortsett från eventuell partner) eller mig
med andra ord verkar det sällsynt att öppna sig jättemkt för vänner. Finns alltid en gräns & man hejar sig sj när man märker att man varit lite för på den senaste tiden

men ni kanske har det annorlunda. alla är ju olika #åretsnyhet


   
Citera
Ämnesstartare

sj klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det tror jag, har nog ett gäng sådana, eller så bryr jag mig inte om de dömer mig bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, fast vill aldrig berätta allt för någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ja, fast vill aldrig berätta allt för någon


   
SvaraCitera
mynona

tjabbatjenahallå: Ja

Jag tror nog att jag kan berätta allt för de jag kategoriserar som vänner. Men jag säger som ovanstående: jag vill nog inte. Frågan är om det är bra, men jag öppnar mig nog mer och mer, så så småningom så (tre "så")


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det hade varit skönt...


   
SvaraCitera

tjabbatjenahallå: Nej

För att tänkt om jag hade dödat någon och hen bara "You got your reasons" 


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Ja. De skulle vara magiskt typ.


   
SvaraCitera
Draug

tjabbatjenahallå: Nej

De jag redan har täcker gott och väl redan dessa behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
ja, fast vill aldrig berätta allt för någon

det jag tänkte när jag skapade altet Nej hihi=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är jättefint med sådana människor. Sedan om man inte berättar varenda grej men att kunna göra det är ju guld värt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Ja det är jättefint med sådana människor. Sedan om man inte berättar varenda grej men att kunna göra det är ju guld värt. 

:') känner mig uppskattad av dina ord
sa till en fiende "om du behöver prata finns jag. hela jag är ett öra" han tyckte det var jättegulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det finns sådanna polare, för din bästa polare har alltid en bästa polare själv Etc etc.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjabbatjenahallå:

:') känner mig uppskattad av dina ord
sa till en fiende "om du behöver prata finns jag. hela jag är ett öra" han tyckte det var jättegulligt

fint <3
haha ja


   
SvaraCitera