Aviseringar
Rensa alla

16 år kille trosor.


Ämnesstartare

Hej jag är en 16 årig kille som 3 år tillbaka använde ett par trosor på prov. Sen efter det hände det lite då och då att jag använde det hemma. Men nu har det blivit så att jag använder det dagligen. Jag är inte homosexuel, men jag undrar vad folket tycker?  Det är just trosor jag använder resten av kläderna är kill kläder. Jag tänder inte på att ha på mig trosor, jag har det bara för jag tycker domvär skönare/bekvämare och sitter bättre, vad tycker ni ungdomar om det eller ni tjejer i min ålder ? Just nu har jag flera olika spets hipster/string, och några par vanliga hipster. Och halvstring. Jag använder det dagligen har nästan inga kalsonger kvar. Så svara mig ärligt nu hur skulle ni som tjejer reagera eller killar ? Eller vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Gullis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns killar som gillar trorsor och köper begangnade sådana på internet från tejejr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får du inte ont i pung1?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min första reaktion var att jag skratta för att det lät lite gulligt! 😉 Skulle själv inte uppskatta en pojkvän som snodde mina underkläder men det skulle vara betydligt lättare att köpa underkläder till han 😀 Vet dina kompisar om att du använder trosor eller? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har för mig cristiano ronaldo lånade sin flickväns underkläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Gullis

Vad e det för gulligt med det :$?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Min första reaktion var att jag skratta för att det lät lite gulligt! 😉 Skulle själv inte uppskatta en pojkvän som snodde mina underkläder men det skulle vara betydligt lättare att köpa underkläder till han 😀 Vet dina kompisar om att du använder trosor eller? 😛

Gulligt?:$ ne typ två tre stycken av mina kompisar vet om det :$ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen annan än du behöver bry sig. Ha det du känner dig bekväm i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nutten: Gulligt?:$ ne typ två tre stycken av mina kompisar vet om det :$

Ja det var lite gulligt ^^ Jag hade köpt rosa matchande trosor med hjärtan på till min pojkvän och mig haha! 😀 Vad säger dina kompisar om det då? 🙂 


   
SvaraCitera

nutten:

Gulligt?:$ ne typ två tre stycken av mina kompisar vet om det :$ 

Vet 2-3 stycken det vet ALLA det. Skulle någon av mina kompisar berätta att dom går runt i trosor skulle jag ärligt talat bryta kontakten och hålla mig borta från stjärtgossen, sorry. 
Mitt tips är att du slutar ha trosor och ha på dig kalsonger, herrejävlar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Ja det var lite gulligt ^^ Jag hade köpt rosa matchande trosor med hjärtan på till min pojkvän och mig haha! 😀 Vad säger dina kompisar om det då? 🙂 

Dom säger inte så mkt dom tycker att jag är konstig.....:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt okej, ser inget fel med det 


   
SvaraCitera

Blir det kanske inte lite trångt?


   
SvaraCitera

superpojken:
Blir det kanske inte lite trångt?

Efter allt tros användande kanske han har utvecklat ett kvinnligt könsorgan?


   
SvaraCitera