Aviseringar
Rensa alla

16 år och intresserad av en 22åring


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 år och jag är intresserad av en kille som är 22 år. Jag bor i en liten by så alla känner alla och jag vet att han inte är något snusk som bara vill utnyttja mig för sex eller något sånt. Vi har skrivit mycket och vi funderar på att ses men jag vet inte om det är konstigt för det är rätt många år mellan oss. Han är dock en person som är med yngre kompisar, de flesta av hans kompisar (både tjejer och killar) är i min ålder. 


   
Citera

Alltså, jag vet ju inte hur det ser ut mellan er eller vilken typ av kille han är, men för mig ringer det lite varningsklockor när du nämner att de flesta av hans kompisar är i samma ålder som du. 22-åriga killar brukar vilja umgås med jämnåriga...


   
SvaraCitera

stiftelse:  22-åriga killar brukar vilja umgås med jämnåriga...

Säg inte det. Wilmas mördare var 21, hon 17.


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Säg inte det. Wilmas mördare var 21, hon 17.

Absolut. Dessutom tragisk händelse.

Jag skrev inte för att vara elak, bara så att du/OT vet.
Det jag reagerade på att de flesta av hans vänner också är i OT:s ålder. 


   
SvaraCitera

stiftelse:

Absolut. Dessutom tragisk händelse.

Jag skrev inte för att vara elak, bara så att du/OT vet.
Det jag reagerade på att de flesta av hans vänner också är i OT:s ålder. 

Ja. 

Vem är OT? Kan tyda på att han är omogen. 


   
SvaraCitera

är han med folk i din ålder och försöker hitta folk i din ålder betyder det att folk i hans ålder tycker att han är för barnslig 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Ja. 

Vem är OT? Kan tyda på att han är omogen. 

Oj, menade OP som i Original Poster, men trådstartaren 🙂


   
SvaraCitera
L Y S

Hejhej12637: Jag är en tjej på 16 år och jag är intresserad av en kille som är 22 år. Jag bor i en liten by så alla känner alla och jag vet att han inte är något snusk som bara vill utnyttja mig för sex eller något sånt. Vi har skrivit mycket och vi funderar på att ses men jag vet inte om det är konstigt för det är rätt många år mellan oss. Han är dock en person som är med yngre kompisar, de flesta av hans kompisar (både tjejer och killar) är i min ålder.

Hej, mentalt verkar han mer vara i din ålder men jag vet inte vad jag ska tycka. Vad tycker vuxna om honom i allmänhet? Hur är han som person mot andra människor?


   
SvaraCitera