Aviseringar
Rensa alla

16 år och oskuld :(((


Ämnesstartare

hallådär

är 16 år och är fortfarande oskuld 🙁 Många av mina kompisar har haft sex flera gånger men några är fortfarande oskuld så jag är inte helt ensam.. Jag är livrädd att om t.ex 1 år så har alla mina kompisar förlorat oskulden förutom jag...
Det har hänt att tjejer blivit intresserade av mig och berättat de för mig, men det är bara överviktiga och sånna som ser hemska ut...

Jag har inga tjej kompisar. Går på fester ibland men får aldrig napp liksom, har kysst en tjej 1 gång på en fest för några månader sedan med det är allt. Jag ser helt ok ut inte direkt ful men jag vet inte varför jag aldrig lyckas.

Är som sagt livrädd för att jag ska gå ut hela gymnasiet och fortfarande inte lyckats med någon tjej...
Om det händer så kommer jag bli djupt deprimerad och tappa livslusten helt.. Att vara den enda killen som inte lyckats ligga 🙁  Jag vågar ta för mig på fester och börja prata med tjejer men blir nästan alltid avvisad.. 

Oftast så är de så på fester att jag dricker för mycket och blir dum i huvet så förstår jag att tjejer avvisar en. Men ibland så brukar jag bara dricka lagom så jag inte blir så värst full då går det bättre men att gå hela vägen lixom det går inte. Jag är verkligen desperat nu men jag visar det inte för tjejer för jag vet att desperata killar lyckas aldrig så jag håller det inne lixom men jag lyckas aldrig.. Jag kan inte heller haffa på någon tjej i min skola då många tror konstiga saker om mig som inte är sant.. Så jag har lixom inte det bästa ryktet på min skola så att haffa någon i mitt umgänge eller någon i min skola är ute ur bilden, det går inte... Enda stället är på fester som det kan gå


   
Citera
myten

Oroa dig inte, tog fram tills andra året innan jag låg med min första tjej och för närvarande så är fortfarande 7/9 killar i min klass oskuld. Mycket snack på gymnasiet dock inte så mycket sanning i det hela. Som du säger, var inte desperat. Då försvinner brudarna illa kvickt


   
SvaraCitera

Sex är väldigt personligt och inget man ska ha för att man tror (väldigt vanligt att unga ljuger om huruvida de haft sex eller inte just för att många känner som du) att alla andra har/inte haft det. 
16 är inte gammalt alls ta det lugnt. Du är knappast 46 och oskuld.

Vänta till du hittar någon du verkligen vill ligga med av någon annan orsak än att alla andra har haft det. Det blir så mycket bättre då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Sex är väldigt personligt och inget man ska ha för att man tror (väldigt vanligt att unga ljuger om huruvida de haft sex eller inte just för att många känner som du) att alla andra har/inte haft det. 
16 är inte gammalt alls ta det lugnt. Du är knappast 46 och oskuld.

Vänta till du hittar någon du verkligen vill ligga med av någon annan orsak än att alla andra har haft det. Det blir så mycket bättre då. 

jag bryr mig inte om kärlek och att man ska "vänta på den rätta" jag vill inte dö oskuld lixom jag vill de överstökat så snabbt som möjligt


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Sex är väldigt personligt och inget man ska ha för att man tror (väldigt vanligt att unga ljuger om huruvida de haft sex eller inte just för att många känner som du) att alla andra har/inte haft det. 
16 är inte gammalt alls ta det lugnt. Du är knappast 46 och oskuld.

Vänta till du hittar någon du verkligen vill ligga med av någon annan orsak än att alla andra har haft det. Det blir så mycket bättre då. 

Precis, försök att inte fokusera på det. Det kommer:)


   
SvaraCitera

Bad spelar det för roll? Varför så bråttom? Det ä ingen tävling om vem som ligger mest eller som bli av med oskulden först. Och om det nu är det för dig så ä det la bara å ligga med de "tjocka och fula" så har du det gjort och kan gå runt å skryta om det och så slipper du "skrämmas". Och att bli deprimerad över detta? Seriöst? Om du nu ska bli deprimerad så finns det la bättre saker att bli deprimerad över? 


   
SvaraCitera

kentahding:

jag bryr mig inte om kärlek och att man ska "vänta på den rätta" jag vill inte dö oskuld lixom jag vill de överstökat så snabbt som möjligt

syftar ej på kärlek utan annan anledning än desperation bara för att man tror att alla andra har gjort något (vilket de garanterat ej har). rätt vad det är sitter du där med tre barn, huslån och flint och längtar tillbaka till denna tid. 


   
SvaraCitera

För det första så betyder det ingenting. Visst vi har olika värderingar men att bli av med oskulden är som att cykla för första gången. Det kommer förmodligen bli "meh". Så det är inte viktigt.

kentahding: Jag är verkligen desperat nu men jag visar det inte för tjejer för jag vet att desperata killar lyckas aldrig så jag håller det inne lixom men jag lyckas aldrig.

För det andra så hjälper det nog inte om du gömmet det. För det syns även om man tror att det inte gör det.

Och om det är så att du aldrig lyckas så borde du nog tänka över på hur du bemöter människor, fundera eller till och med fråga tjejerna som dissat dig om varför. Så att du kan jobba på det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Bad spelar det för roll? Varför så bråttom? Det ä ingen tävling om vem som ligger mest eller som bli av med oskulden först. Och om det nu är det för dig så ä det la bara å ligga med de "tjocka och fula" så har du det gjort och kan gå runt å skryta om det och så slipper du "skrämmas". Och att bli deprimerad över detta? Seriöst? Om du nu ska bli deprimerad så finns det la bättre saker att bli deprimerad över? 

kan inte ligga me dem "tjocka och fula" då blir jag mobbad lol


   
SvaraCitera

men sluta vara så osäker och dum herregud


   
SvaraCitera

kentahding:

kan inte ligga me dem "tjocka och fula" då blir jag mobbad lol

Aww, stackars dig... Tycker så synd om dig lilla gubben Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
men sluta vara så osäker och dum herregud

på vilket sätt är jag dum


   
SvaraCitera

kentahding:

på vilket sätt är jag dum

Ja, undrar jag med faktiskt. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
men sluta vara så osäker och dum herregud

GalenFörvirrad


   
SvaraCitera

o herregud... ja ä fucking 20 o oskuld 


   
SvaraCitera