Aviseringar
Rensa alla

16 årig kille och transa..


Ämnesstartare

hej! på den senaste tiden har jag börja känt mig mer och mer bisexuell, är kille förresten. För några år sedan var jag 100% hetero tänkte BARA på tjejer. Det gör jag fortfarande men jag har börjat fantiserat om killar som sätter på mig och att jag suger av killar och sådant och jag blir galet kåt på det! Jag tänder fortfarande galet mycket på tjejer.

Det har gått så långt så att jag till och med börjat prova tjej kläder ibland i smyg... det här låter sjukt men det är 100% sant.

jag bor i en relativt liten stad, det finns inte så värst mycket affärer, så mina föräldrar brukar åka iväg till andra städer å shoppa, ungefär 20mil bort så när dem åker iväg och shoppar så är dem oftast borta en hel dag, ibland åker dem på kryssningar över helgerna och då är jag ensam hemma i flera dagar. När dem väl är borta och jag har hela huset för mig själv så brukar jag passa på att klä mig i tjej kläder och fota mig själv och jag älskar det!

Så fort dem lämnar huset så springer jag upp till mina föräldrars rum, öppnar mammas garderob och tar på mig hennes trosor och klänningar och shorts osv.. Har till och med börjat prova läppstift och jag blir sjukt kåt av att klä mig i kvinnokläder och känna mig sexig... är till och med medlem på bodycontact, skriver med äldre män som vill komma och träffa mig och knulla mig. Jag blir sjukt kåt av det och är så sugen på att prova, men jag är rädd för att råka ut för nån galning som ska skada mig så har ej tagit det steget än.

har till och med börjat använda min mammas sexleksaker... hon har flera olika dildos som jag brukar stoppa upp i mig själv och jag älskar känslan, jag får orgasmer hela tiden.. Jag gör självklart alltid rent leksakerna och trär ALLTID över en kondom och gör rent nogrant med sprit innan jag lägger tillbaks dem så det inte finns några bakterier kvar.

Asså jag börjar känna mig riktigt konstig asså det här kan inte vara normalt beteende?


   
Citera

kentahding: det här låter sjukt

Hur då sjukt? Det är inte sjukt.

kentahding: öppnar mammas garderob och tar på mig hennes trosor och klänningar och shorts osv..

kentahding: har till och med börjat använda min mammas sexleksaker...

Handla dina egna grejer kan du väl göra iaf?? 


   
SvaraCitera

Lämna din mammas underkläder ifred och köp egna. Hade blivit asförbannad om någon använde mina underkläder. Då du vet att det finns ett ord för det och att folk gör det så vet du väl också att det är "normalt"? Tack vare de patriarkala normer som råder så får ju inte män klä sig i kläder avsedda för kvinnokroppar utan att sticka ut och i många fall utstå hat så det är ju en risk du får ta om du vill vara helt öppen med det. Tyvärr. 


   
SvaraCitera

så jävla respektlöst mot din mamma att använda hennes sexleksaker herregud. vem vill ens leka med  sina föräldrars sexleksaker eller ha på sig underkläder ens föräldrar haft på sig?? uh


   
SvaraCitera

kentahding: Asså jag börjar känna mig riktigt konstig asså det här kan inte vara normalt beteende?

vilken del? 

svårt att säga hur vanligt det är, men ser ej hur det skulle vara dåligt eller sjukt. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
så jävla respektlöst mot din mamma att använda hennes sexleksaker herregud. vem vill ens leka med  sina föräldrars sexleksaker eller ha på sig underkläder ens föräldrar haft på sig?? uh

det kanske ligger en sexuell njutning i just den biten???

TS: Har du fantiserat om din mamma någon gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det kanske ligger en sexuell njutning i just den biten???

TS: Har du fantiserat om din mamma någon gång?

nej nej nej verkligen inte!! tänder bara på andra tjejer och andra killar ingen i min familj elr ngt sådant. Jag tycker bara om att klä mig i tjej kläder och känna mig sexig osvv.. brukar skicka bilder till äldre män när jag visar upp mig i tjejkläder och dem skriver att dem vill sätta på mig osvv och jag blir galet tänd på det. Men samtidigt å älskar jag tjejer och att ligga med tjejer vanligt sex lixom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur då sjukt? Det är inte sjukt.

Handla dina egna grejer kan du väl göra iaf?? 

kan inte handla hem tjejkläder åsånt om någon skulle hitta sakerna så skulle jag gå under jorden omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten jag vill inte ha några kränkade kommentarer eller att någon kommer och dömmer mig.


   
SvaraCitera

kentahding: kan inte handla hem tjejkläder åsånt om någon skulle hitta sakerna så skulle jag gå under jorden omg

Skaffa ett kassaskåp, det har jag haft sedan jag var ung för hemligheter. 🙂 Till alla som har sett det och frågat har jag sagt att jag har värdepapper, bankuppgifter och sånt där.. Men har haft andra grejer hela tiden. Rodnar

Ungefär ett sånt här, fast äldre modell har jag:  https://www.jula.se/catalog/hem-och-hushall/brand-och-sakerhet/saker-forvaring/sakerhetsskap/sakerhetsskap-440117/


   
SvaraCitera

men jesus christ, låt bli hennes leksaker och underkläder. BARA vidrigt


   
SvaraCitera

S3ON: Hur då sjukt? Det är inte sjukt.

Jo.


   
SvaraCitera

Pr0metheus:

Jo.

Vad är?


   
SvaraCitera

S3ON:

Vad är?

att ej se det sjuka i att använda familjemedlemamrs underkläder och sexleksaker antagligen. beror väl på hur gammal man är iofs men det är väl knappast svårt att gömma småsaker i någon liten låda längst in i sitt rum så länge man har en familj som respekterar ens privatliv så pass mycket att de inte rotar bland alla ens saker. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Vad är?

Allt, men speciellt att han tar på sig sin mammas underkläder och provar hennes sexleksaker.


   
SvaraCitera