Aviseringar
Rensa alla

16 årig kille som vill tappa oskulden


Ämnesstartare

Hej! 

Som ni kan se på titeln, så är jag en 16 årig (04:a då) kille som vill tappa oskulden, jag vet detta är ”cringe” om man nu får använda det ordet 😛 trodde aldrig att det skulle gå så långt så jag behöver fråga om tips och råd anonymt på nätet! ”


   
Citera

Gå ut och sök istället för att ställa sånt här fråga här. Hitta hellre en partner hellre än bara hitta någon för att bli av med din oskuld. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Gå ut och sök istället för att ställa sånt här fråga här. Hitta hellre en partner hellre än bara hitta någon för att bli av med din oskuld. 

ThundWind:
Gå ut och sök istället för att ställa sånt här fråga här. Hitta hellre en partner hellre än bara hitta någon för att bli av med din oskuld. 

det var ju precis sånt jag skrev på texten som jag inte kunde posta....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Gå ut och sök istället för att ställa sånt här fråga här. Hitta hellre en partner hellre än bara hitta någon för att bli av med din oskuld. 

ThundWind:
Gå ut och sök istället för att ställa sånt här fråga här. Hitta hellre en partner hellre än bara hitta någon för att bli av med din oskuld. 

ThundWind:
Gå ut och sök istället för att ställa sånt här fråga här. Hitta hellre en partner hellre än bara hitta någon för att bli av med din oskuld. 

Har letar efter en tjej som 1 november, inte så himla lätt


   
SvaraCitera

1 november? Letar du specifik en tjej som föddes på 1 november?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
1 november? Letar du specifik en tjej som föddes på 1 novembesp

ThundWind:
1 november? Letar du specifik en tjej som föddes på 1 november?

va?! Nej jag har letat efter en tjej sen 1 november


   
SvaraCitera

Aha sedan. Väl men det är ju normal. Alla är ju människor, det är inte rakt på saken att alla kan gilla dig och så. Hur letar du då? Med vilka metoder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Aha sedan. Väl men det är ju normal. Alla är ju människor, det är inte rakt på saken att alla kan gilla dig och så. Hur letar du då? Med vilka metoder?

Yubo framför allt, har över 800 matchningar men ingen skriver till mig


   
SvaraCitera

Och vad brukar du skriva om då? Eller ni om? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Och vad brukar du skriva om då? Eller ni om? 

Ingen skriver ju till mig, dem som gör det frågar bara hur jag mår sen blockar dem mig


   
SvaraCitera

Vad skriver du till de då?


   
SvaraCitera

pepsiburk04:
Hej! 

Som ni kan se på titeln, så är jag en 16 årig (04:a då) kille som vill tappa oskulden, jag vet detta är ”cringe” om man nu får använda det ordet 😛 trodde aldrig att det skulle gå så långt så jag behöver fråga om tips och råd anonymt på nätet! ”

Ja du pojk, är själv 23 år och vill också förlora oskulden. Får du en chans att förlora oskulden, ta den om du känner dig desperat. Lycka till!


   
SvaraCitera

Ja det är svårt, mannen. Gråter


   
SvaraCitera

Om du vill ha tips, så kan du svara väl?


   
SvaraCitera

ThundWind:
Om du vill ha tips, så kan du svara väl?

Va?


   
SvaraCitera