Aviseringar
Rensa alla

16 och har aldrig legat eller haft förhållande


Ämnesstartare

Hej
Jag är en 16 åring tjej och har aldrig haft ett förhållande, inte ens hållt på eller skrivit med någon kille. Alla mina vänner runt omkring mig har inte haft förhållande men alla har iallafall hållt på med någon kille men att de slutade innan dom blev tillsammans. Jag känner mig helt ensam med att jag aldrig har legat med en kille (dock var de väldigt nära efter en fest, jag ångrade mig) eller ens har hållt på med någon. Finns det någon mer kille eller tjej därute som är i samma situation som mig??
Bara så ni vet så är jag inte den här ''fula'', nördiga tjejen som ingen kille vill hålla på med. I min stad som jag bor i anses jag vara en av dom populära. Jag är rätt kort och smal, lagom stora bröst och en fin rumpa. Håller bara på med killar på fester men har aldrig liksom skrivit med någon. 


   
Citera
Ämnesstartare

Skriv till Danneboi


   
SvaraCitera

hurtigtjej:
Hej
Jag är en 16 åring tjej och har aldrig haft ett förhållande, inte ens hållt på eller skrivit med någon kille. Alla mina vänner runt omkring mig har inte haft förhållande men alla har iallafall hållt på med någon kille men att de slutade innan dom blev tillsammans. Jag känner mig helt ensam med att jag aldrig har legat med en kille (dock var de väldigt nära efter en fest, jag ångrade mig) eller ens har hållt på med någon. Finns det någon mer kille eller tjej därute som är i samma situation som mig??
Bara så ni vet så är jag inte den här ''fula'', nördiga tjejen som ingen kille vill hålla på med. I min stad som jag bor i anses jag vara en av dom populära. Jag är rätt kort och smal, lagom stora bröst och en fin rumpa. Håller bara på med killar på fester men har aldrig liksom skrivit med någon. 

pm baee skriv <3


   
SvaraCitera

skriv till danneboi han kanske vill bli ihop med dig eller bara ha sex 


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
skriv till danneboi han kanske vill bli ihop med dig eller bara ha sex 

mannen varför skriver du så??? du förstör bara..


   
SvaraCitera

Danneboi:

mannen varför skriver du så??? du förstör bara..

Du kanske få dig ett "ligg" nu då. Hon kanske bli din maka i framtiden hördu.


   
SvaraCitera

qwertyy:

Du kanske få dig ett "ligg" nu då. Hon kanske bli din maka i framtiden hördu.

aja får hoppas på det bästa hon verkar najs


   
SvaraCitera

Danneboi:

mannen varför skriver du så??? du förstör bara..

Bara sanningen


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Bara sanningen

hon vill ändå inte...


   
SvaraCitera

Men asså frågan är ju bara när man får ligga.....Ledsen


   
SvaraCitera

är kille och 16. jag har aldrig heller haft ett riktigt förhållande. jag har inte heller lagat med någon nykter utan att ångra det. hursomhelst är du långt ifrån ensam <3 


   
SvaraCitera

Det är ju bara att skriva till någon du gillar. Ingen kille skulle reagera negativt iallafall


   
SvaraCitera

hurtigtjej:
Hej
Jag är en 16 åring tjej och har aldrig haft ett förhållande, inte ens hållt på eller skrivit med någon kille. Alla mina vänner runt omkring mig har inte haft förhållande men alla har iallafall hållt på med någon kille men att de slutade innan dom blev tillsammans. Jag känner mig helt ensam med att jag aldrig har legat med en kille (dock var de väldigt nära efter en fest, jag ångrade mig) eller ens har hållt på med någon. Finns det någon mer kille eller tjej därute som är i samma situation som mig??
Bara så ni vet så är jag inte den här ''fula'', nördiga tjejen som ingen kille vill hålla på med. I min stad som jag bor i anses jag vara en av dom populära. Jag är rätt kort och smal, lagom stora bröst och en fin rumpa. Håller bara på med killar på fester men har aldrig liksom skrivit med någon. 

Hej skriv till mig vetja;)


   
SvaraCitera

Gör dig redo för PM

200.gif


   
SvaraCitera
Exinon

Danneboi:

mannen varför skriver du så??? du förstör bara..

"Mannen" är en tjej på 17 år, kanske kan du ha tur med henne ist ;D


   
SvaraCitera