Aviseringar
Rensa alla

16 och har aldrig legat eller haft förhållande


Lillen

Netfixchoklad:
är kille och 16. jag har aldrig heller haft ett riktigt förhållande. jag har inte heller lagat med någon nykter utan att ångra det. hursomhelst är du långt ifrån ensam <3 

Håller helt med. Hon är inte ensam. Jag är 19 år ( kille) och jag har aldrig haft ett förhållande, inte ens har en flickvän. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Gör dig redo för PM

200.gif

hahahaha


   
SvaraCitera
Em_00

Jag är 17 årig tjej och jag har heller inte haft ett förhållande eller legat. Du är verkligen inte ensam om det. För min del så har det känt som att killarna varit för blyga och inte vågat sig på mig. Tar det som en bra sak för dig oxå det kanske är så för dig oxå. Ha bara tålamod killar kmr dyka upp när du blir äldre då killarna mognat till sig lite. Du får helt enkelt acceptera situationen och njuta av att va singel. Utnyttja tiden som singel som byggs upp dig starkare och fokusera på sig själv.


   
SvaraCitera

Så många har sån press  bara för stt hitta nån etc... de inget o skynda på , man hittar en förr eller senare. Finns människor till alla 


   
SvaraCitera

Jag e i samma situation fast jag är 17 och kille, dock är jag långt ifrån populär. 


   
SvaraCitera

Em_00:
Jag är 17 årig tjej och jag har heller inte haft ett förhållande eller legat. Du är verkligen inte ensam om det. För min del så har det känt som att killarna varit för blyga och inte vågat sig på mig. Tar det som en bra sak för dig oxå det kanske är så för dig oxå. Ha bara tålamod killar kmr dyka upp när du blir äldre då killarna mognat till sig lite. Du får helt enkelt acceptera situationen och njuta av att va singel. Utnyttja tiden som singel som byggs upp dig starkare och fokusera på sig själv.

 hej


   
SvaraCitera

Em_00:
Jag är 17 årig tjej och jag har heller inte haft ett förhållande eller legat. Du är verkligen inte ensam om det. För min del så har det känt som att killarna varit för blyga och inte vågat sig på mig. Tar det som en bra sak för dig oxå det kanske är så för dig oxå. Ha bara tålamod killar kmr dyka upp när du blir äldre då killarna mognat till sig lite. Du får helt enkelt acceptera situationen och njuta av att va singel. Utnyttja tiden som singel som byggs upp dig starkare och fokusera på sig själv.

Nämen, duuu, nu chillar vi lite va?. Det är mest tjejer som leker så jävla coola och för det andra så är det DOM..... som är omogna. Jävla fuckbois och fuckgirls asså. Vänta tills ni är 18 eller nåt sånt liknande eftersom att DÅ så har ju tjejerna förmodligen mognat up lite plus fuckboisen kommer att få ett så jävla dep liv sen i slutändan.


   
SvaraCitera
opega

Danneboi:
Men asså frågan är ju bara när man får ligga.....Ledsen

Med den stilen, aldrig.


   
SvaraCitera

opega:

Med den stilen, aldrig.

hur ska jag göra dåå??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdfysiker:

Nämen, duuu, nu chillar vi lite va?. Det är mest tjejer som leker så jävla coola och för det andra så är det DOM..... som är omogna. Jävla fuckbois och fuckgirls asså. Vänta tills ni är 18 eller nåt sånt liknande eftersom att DÅ så har ju tjejerna förmodligen mognat up lite plus fuckboisen kommer att få ett så jävla dep liv sen i slutändan.

tror det kan vara väldigt olika beroende på vilken stad man bor i. I min stad är helt ärligt killarna mer omogna än tjejerna. Och ja nu kanske du tänker att jag bara säger så för att jag själv är tjej men det är faktiskt helt sant. Det har dom sagt själv. De ända dom gör är att tjata sig till hångel å annat på fester. Rätt omoget att tjata på en tjej att den ska strula med en eller göra något annat. 
Men jag förstår självklart din poäng också. Det finns massor av omogna tjejer, bara att jag inte omger mig runt dem


   
SvaraCitera

Danneboi:

hur ska jag göra dåå??

Försök vara romantiskt gå inte rak på och fråga ska vi knulla då det är 1% chans att någon vill göra det då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla killar vill ligga. Gå till första killen du hittar och säg att du tar den i tvåan. Du kommer att förlora oskulden på nolltid.


   
SvaraCitera

autistic:
Alla killar vill ligga. Gå till första killen du hittar och säg att du tar den i tvåan. Du kommer att förlora oskulden på nolltid.

så klart man vill ligga som kille det är ju helt uppenbart  men asså fattar inte varför tjejer får det alltid så jävla lätt på sex delen det har nog med hur  man ser ut o grejer men rent allmänt är det ju orättvist mot oss killar att tjejer ba kan knulla  hej vilt o vi killar får kämpa för att få oss " ett ligg"


   
SvaraCitera

Ta det lugnt bara.. det kommer att komma ett tillfälle där du kommer ha sex och inleda ett förhållande med någon. Jag har haft panik över att jag inte hittat en partner men när jag som minst anade det så träffade jag min partner som jag har nu och varit tillsammans med i över ett år. Sex kan en hitta lätt men se bara till så det är på dina villkor. Och ett förhållande kommer någon gång.


   
SvaraCitera
spket

1, Skåneärbäst är en tjej. 2,du är fett äcklig ibland.


   
SvaraCitera