Aviseringar
Rensa alla

16 och har aldrig legat eller haft förhållande


Ämnesstartare

hurtigtjej:
Hej
Jag är en 16 åring tjej och har aldrig haft ett förhållande, inte ens hållt på eller skrivit med någon kille. Alla mina vänner runt omkring mig har inte haft förhållande men alla har iallafall hållt på med någon kille men att de slutade innan dom blev tillsammans. Jag känner mig helt ensam med att jag aldrig har legat med en kille (dock var de väldigt nära efter en fest, jag ångrade mig) eller ens har hållt på med någon. Finns det någon mer kille eller tjej därute som är i samma situation som mig??
Bara så ni vet så är jag inte den här ''fula'', nördiga tjejen som ingen kille vill hålla på med. I min stad som jag bor i anses jag vara en av dom populära. Jag är rätt kort och smal, lagom stora bröst och en fin rumpa. Håller bara på med killar på fester men har aldrig liksom skrivit med någon. 

vart bor du?


   
SvaraCitera

Jag som kille ser jue inte ur din perspektiv men kan iaf berätta att en av det om inte det största saker jag ångrar är att tappa min oskuld med denna person jag gjorde. Jag vela tillbacks då va den första av mina vänner, rushade, låg med först bästa tjej, och ångrar det sedan dess extremt. Men sen när jag ej behövde stressa nå mer och fokusera på det så vart jag ihop med en tjej somjag har haft en gymm relation med och hon va oskuld, men endå hadde vi ej stressat eller ens tagit upp det. Och efter ungefär 2 veckor så låg vi två för första gången och vi både tyckte det va rätt. Det jag antar jag försöker säga är att så länge du ej stressar så kommer du hitta din "prins charming" och ligga vi rätt tid om det nu är första träffen eller den hudradste. Så länge det känns rätt och utan det minsta tvek tror jag att du kommer hitta den rätta personen istället av nån fuckboy och ångra sig i all evighet.


   
SvaraCitera

Jag känner igen mig ganska mycket i vad du skriver. Jag har alltid varit en "mittentjej", varken överdrivet populär eller utanför, hånglat lite med killar och så, men aldrig varit nära en relation eller sex. Jag har nån sorts inbyggd pinsamhetsspärr där jag tänker att alla kommer att prata bakom ryggen på mig om jag t ex går fram till nån kille eller börjar skriva till nån på nätet.
Det vore lättare för mig om nån kille tog första steget, MEN det ju killar gjort ibland, men då uppenbart för att ha sex. Skulle vilja känna mig "intressantare" haha


   
SvaraCitera

Samma här men jag är 19 årig tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swanlights:
Jag känner igen mig ganska mycket i vad du skriver. Jag har alltid varit en "mittentjej", varken överdrivet populär eller utanför, hånglat lite med killar och så, men aldrig varit nära en relation eller sex. Jag har nån sorts inbyggd pinsamhetsspärr där jag tänker att alla kommer att prata bakom ryggen på mig om jag t ex går fram till nån kille eller börjar skriva till nån på nätet.
Det vore lättare för mig om nån kille tog första steget, MEN det ju killar gjort ibland, men då uppenbart för att ha sex. Skulle vilja känna mig "intressantare" haha

Haha, låter som nå små egoistiska djävlar du känner då (kk, kåta killarna) Om du vill han nån du kan föra en riktig konversation med så kan du alltid skriva med mig ( Är 15 år gammal kille som är väldigt social och ganska feminin)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en 23-årig kvinna som hade sitt första relation som dagisbarn
god bless mee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
jag är en 23-årig kvinna som hade sitt första relation som dagisbarn
god bless mee

Var ständigt i ett lite fysiskt förhållande från typ 1:an till 3:an sen en del i fyran o femman också.... sen nu hatar alla mig för den jag är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Var ständigt i ett lite fysiskt förhållande från typ 1:an till 3:an sen en del i fyran o femman också.... sen nu hatar alla mig för den jag är...

jag har dejtat fler än dig och jag är inte hatad. testa att inte erkänna sllt


   
SvaraCitera

hurtigtjej:
Hej
Jag är en 16 åring tjej och har aldrig haft ett förhållande, inte ens hållt på eller skrivit med någon kille. Alla mina vänner runt omkring mig har inte haft förhållande men alla har iallafall hållt på med någon kille men att de slutade innan dom blev tillsammans. Jag känner mig helt ensam med att jag aldrig har legat med en kille (dock var de väldigt nära efter en fest, jag ångrade mig) eller ens har hållt på med någon. Finns det någon mer kille eller tjej därute som är i samma situation som mig??
Bara så ni vet så är jag inte den här ''fula'', nördiga tjejen som ingen kille vill hålla på med. I min stad som jag bor i anses jag vara en av dom populära. Jag är rätt kort och smal, lagom stora bröst och en fin rumpa. Håller bara på med killar på fester men har aldrig liksom skrivit med någon. 

Heej aaa Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte uppdatera vad som har hänt. Jag skriver med en skit snygg kille och vi har planerat flera gånger att ses. Jag tror egentligen inte att vi passar jättebra ihop personlighetsmässigt men vi skulle kunna bli kks. Vi har pratat och skrivit och båda är med på att om vi ses blir det till att knulla hahaha! Helt lugnt för min del att ha en kk, men tjejkompisarna runt omkring mig har stadiga relationer och det måste jag erkänna att jag saknar lite. Viktigt att berätta är att jag bor i en ganska liten stad så det finns inte så stort utbud. Jag är en utav de populära och är omtyckt, har många fina vänner som jag börjar uppskatta mer och mer. Det som är synd för min del är att mina killkompisar runt omkring mig är jätte på mig på fester och vill att vi ska hålla på för att jag är en utav få tjejer som inte är tillsammans med någon. På festerna i våran stad är det alltid fler killar än tjejer hahah. 

Sammanfattningsvis, ingen pojkvän men flera killar på tråden som är eventuella knullkompisar!


   
SvaraCitera