Aviseringar
Rensa alla

17 år och attraherad av en 39 årig man


Ämnesstartare

Hej! Don´t judge, för hade inga planer att det här skulle ske.

Jag är en 17 årig tjej som är väldigt attraherad av en man som är ledare i en grupp för ungdomar. Han är 39. I början trodde jag han var mycket yngre än vad han egentligen är och att åldersskillnaden så stor vet jag inte vad jag ska göra. Han är verkligen så himla attraktiv. Kan nästan inte kolla han i ögonen för att jag blir helt flamsig och rodnar.

Kände genast en stark attraktion till honom när jag såg honom. Nästan som det var en magnet mellan oss och har aldrig känt så för någon. Vill ha honom men har ingen aning hur han kommer känna inför det. Många skulle se det som omöjligt eftersom jag är i beroendesituation och han min ledare.
Tror han tycker jag är attraktiv eftersom han beter sig annorlunda när han pratar med mig än alla andra i gruppen och blir en aning nervös och vågar inte riktigt kolla mig i ögonen. Ler mycket gör han också.
Även så lyssnar han mycket på mig även om han pratar med andra.

Däremot vill han kanske inte riskera sitt jobb, rykte, eller flickvän (om han nu har en, vet inte än) för en ung tjej.

Gruppen tar slut imorgon och nu inser jag att jag aldrig kommer få se honom igen, och det gör mig otroligt ledsen! Därför måste jag veta om det är okej att "flirta" med honom? Typ för att ta reda på om han har en flickvän eller barn.

Tror ni han är attraherad av mig?
Vad ska jag göra?
Har ni varit i en liknande situation?


   
Citera

Man ska ju egentligen inte bry sig om vad andra tycker, meen den åldersskillnaden är lite för stor. 


   
SvaraCitera

Så länge du är 15 år eller äldre får du ha sex med vem du vill, det är lagligt. Och det är lagligt för honom också.

Om han försvinner kan du ju åtminstone försöka lägga in en stöt, inget att förlora liksom.


   
SvaraCitera

Tycker du borde strunta i åldern och vad andra tycker. Go for it, visa att du är intresserad!


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det är inte ovanligt att tonåringar blir förtjusta i äldre men ålderskillnaden gör ju så mycket i den åldern att det allra som oftast inte alls slutar bra


   
SvaraCitera

Go for it!


   
SvaraCitera

Jag är själv kär eller förälskad i en kille som är dubbelt så gammal som mig, då jag är 16 år alltså han är 32. Det var min lärare under hela högstadiet. 


   
SvaraCitera

Inte för att vara elak eller så, men oftast så faller yngre tjejer för äldre pga en anledning, det är för att man oftast är osäker i sig själv och kanske inte haft någon pojkvän och då tar man oftast det första bästa, för att han verkar ju gilla dig. Jag skriver detta mest för att jag sett mycket detta på olika dokumentärer och små filmer, och vill bara säga att vad tror du själv att en 39 årig man vill en 17 årig tjej? jo, sex. så jag tycker du ska tänke efter lite, för att jag antar att dina föräldrar är lika gamla som denna 39 åring. 


   
SvaraCitera

Hitta någon yngre! Det finns en hel värld där ute, ta inte första bästa(älsta).. men not my problem om du har en fettisch för gubbar


   
SvaraCitera

Är väl inte så jättekonstigt. Många killar i din ålder tänder på kvinnor i den åldern. Vem gillar inte milfs?


   
SvaraCitera