Aviseringar
Rensa alla

17 år och gör ingenting på helgerna


Ämnesstartare

Tja som fan, är en 17 årig kille och har aldrig haft något problem att hitta på nåt att göra på helger. Problemet nu är att alla minna vänner är 18 och går på krogen varje helg. Jag har inte gjort nåt annat än tittat på serier i flera månader. Tänkte höra om nån har nå råd vad man kan hitta på att göra eller om det bara är att vänta tills man är 18


   
Citera

Gå till gymmet!!!


   
SvaraCitera
JamezK

Gymma, spela eller övningskör. Det är bara att bita i det sura äpplet :/


   
SvaraCitera

vara med andra kompisar tänk lite när det är helg brukar jag köra runt med min motorcykel om vädret tillåter det och har roligt med mopedlister och andra motorcyklar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Gå till gymmet!!!

Har börjat med det men inte lätt när alla är ute o har kul, dessutom blir det tråkigt när man är ensam :/ 


   
SvaraCitera

skriv brev.


   
SvaraCitera

Det är bara vänta tills du fyller 18, inte så mycket du kan göra liksom om du vill hänga med på krogen. När fyller du år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Det är bara vänta tills du fyller 18, inte så mycket du kan göra liksom om du vill hänga med på krogen. När fyller du år?

Sant de men surt som fan. Fyller i Juli tyvärr :/ 


   
SvaraCitera

Johan17:

Sant de men surt som fan. Fyller i Juli tyvärr :/ 

Jo vet hur det är.. Men Juli är ju inte så värst långt bort. Dessutom är det mycket roligare att gå ut på sommaren än i dessa kalla tider Blink


   
SvaraCitera

Äsch. 
Gå in olaglig då

Johan17:

Har börjat med det men inte lätt när alla är ute o har kul, dessutom blir det tråkigt när man är ensam :/ 


   
SvaraCitera

Johan17:

Har börjat med det men inte lätt när alla är ute o har kul, dessutom blir det tråkigt när man är ensam :/ 

Det kommer alltid finnas folk som gymmar istället för att dricka/supa så är du där tillräckligt ofta så kommer du nog träffa på nytt folk att prata med. Om det så bara är på gymmet. Samtidigt som det finns folk där så är det ibland Nästan ingen där och det tycker jag är ganska skönt, speciellt om man tränar långa pass och är osäker av att göra saker framför andra!


   
SvaraCitera
Mumzel

Jag e snart 18, o tänker inte dricka lol. 


   
SvaraCitera

Mumzel:
Jag e snart 18, o tänker inte dricka lol. 

Tränar/gymmar du något då?


   
SvaraCitera
Mumzel

Marioswish:

Tränar/gymmar du något då?

Nej haha, spelar för de mesta. X) om inte ja har ngt o göra sticker ja t jobbet för bra umgänge


   
SvaraCitera

Mumzel:

Nej haha, spelar för de mesta. X) om inte ja har ngt o göra sticker ja t jobbet för bra umgänge

Funderat på att göra det? Good stuff det där


   
SvaraCitera