Aviseringar
Rensa alla

17 åring vill rymma hemifrån


CitronSaft: Varför skrev du då om att det rör sig om en transperson?

För att det gör det? Läs citatet nedan. (jag har fetstiltat ordet så att du lättare hittar det) 
 

camelerCRO: Han är också en transperson person, och hans föräldrar vill inte acceptera det.

CitronSaft: mer en suspicious smiley.

Sak samma. 


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

För att det gör det? Läs citatet nedan. (jag har fetstiltat ordet så att du lättare hittar det) 

Jaha. Har fortfarande skrivit att jag läst en nästan likadan tråd, varken du eller jag vet om TS är ansvarig för den tråden med. 

Pennyroyal:

Sak samma. 

Nej inte alls "sak samma" , två olika ord, två olika betydelser.


   
SvaraCitera

CitronSaft: Har fortfarande skrivit att jag läst en nästan likadan tråd, varken du eller jag vet om TS är ansvarig för den tråden med.

Nej eller hur, därmed ifrågasatte jag din dryga kommentar. 


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

Nej eller hur, därmed ifrågasatte jag din dryga kommentar. 

Åsikter förblir åsikter :3


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Åsikter förblir åsikter :3

Ehm? 


   
SvaraCitera
Haien

vonKissekatt:
Att börja tjäna pengar på youtube tar lång tid och det är långt ifrån alla som lyckas att ens få en krona. Du har inte råd att försörja honom, och ska inte göra det heller. Ja du kan bli anmäld av hans föräldrar men det lär nog inte bli något av det. Försök få honom att börja plugga så han kan flytta hemifrån till ett studentboende istället.

Min kompis tjänar 7kr i månaden på sin skitkanal, han har reklam i början


   
SvaraCitera

Haien:

Min kompis tjänar 7kr i månaden på sin skitkanal, han har reklam i början

Ja det är reklamen man tjänar pengar på.


   
SvaraCitera

Tänk noga efter vad du gör för val här i livet, för stor risk hade jag tyckt om jag var du vänta till din partner fyller 18. Man ska aldrig ha för bråttom i kärlek för det kan vända på ett ögonblick till ett helvete också 😛 


   
SvaraCitera
Haien

vonKissekatt:

Ja det är reklamen man tjänar pengar på.

Ja, det är väl självklart... men du sa att det var svårt att ens få en krona.


   
SvaraCitera

Haien:

Ja, det är väl självklart... men du sa att det var svårt att ens få en krona.

det är det också. att just din kompis får pengar är ju ingen garanti för någonting.


   
SvaraCitera