Aviseringar
Rensa alla

17 och 22 åring okej eller inte?!


S3ON:

var hon 10 när hon mötte farsan? 

näe 20 o 30 tror ja


   
SvaraCitera

S3ON:

var hon 10 när hon mötte farsan? 

varför antog du att det var tjejen som var yngre? iof är det normen men ändå


   
SvaraCitera

tråkit att det är så


   
SvaraCitera

handendärnissen:

näe 20 o 30 tror ja

Detärok

Mvh exner

vonKissekatt:

varför antog du att det var tjejen som var yngre? iof är det normen men ändå

Varför antog du att jag antog det?? Hon kan ha varit 10 och han nyfödd. Förvirrad


   
SvaraCitera

S3ON:

Detärok

Mvh exner

Varför antog du att jag antog det?? Hon kan ha varit 10 och han nyfödd. Förvirrad

eller hur


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

eller hur

jaaaaaaa, hen skrev att de träffades dåå, inte att de nödvändigtvis hade samlag.

edit: eller okej nvm, det var visst jag som skrev d Rodnar


   
SvaraCitera

Lite konstigt men inte så konstigt att man ska strunta i det om det är på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så jättemycket för svaren hittills! Jättekul att andra diskuterar i tråden om sina egna erfarenheter! 


   
SvaraCitera

Tumme upp


   
SvaraCitera

S3ON:

Varför antog du att jag antog det?? Hon kan ha varit 10 och han nyfödd. Förvirrad

Hahahjahjhahahaha men lol


   
SvaraCitera

det är väl inget, beror på 17-åringens mognad. mitt ex var 17 när vi träffades och jag var 25. handlar väl mer om personlig mognad. Sen är det ju så att personer överlag i den åldern inte så så mogna av sig...


   
SvaraCitera

Det är helt okej skulle jag sagt. Det är som sagt skillnad på när man är ungdom och när man är 18+ men så länge det inte är någon som utnyttjar den andre eller så och båda vill så go for it.
Jag kan förstå att dina föräldrar är lite oroliga men ert förhållande borde fungera.
Lycka till, hoppas att det blir bra för er! Hjärta


   
SvaraCitera
Sarita

ta de ett steg i taget, mitt råd är att ta det försiktigt Tumme upp


   
SvaraCitera

Ok så länge det är äkta kärlek och ni båda gillar varandra. Va försiktig bara så det inte är din kropp han är ute efter eller att han "bossar" över dig och tvingar dig göra saker du inte vill. Annars säger jag bara go for it giiirlll<3


   
SvaraCitera

Tycker absolut det är okej! Det är bara 5 år och så länge båda känner sig bekväma i det hela finns det ingen anledning att bry sig i andras åsikter. Inte när du är i högre tonåren iaf, hade varit värre om du vore typ 13. 


   
SvaraCitera