Aviseringar
Rensa alla

13 och 23


Hannis
Ämnesstartare

Är det konstigt om en 13 åring har sex/strulat med en kille som är 10 år äldre alltså 23 år om båda vill


   
Citera

Man undrar vad den 23 åringen ser i en 13 årig tjej


   
SvaraCitera

23-åringen är lite underlig 


   
SvaraCitera

helt normalt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Konstigt, är det mest diplomatiska ordet för situationen.


   
SvaraCitera

Inget konstigt. Om det känns rätt så kör på!


   
SvaraCitera

Ja så är det.


   
SvaraCitera

Vad för utbyte kan en 23 åring ha med en 13 åring?? Ja, det är lite konstigt...


   
SvaraCitera
myten

Väldigt konstigt


   
SvaraCitera

När du tar studenten är han redo för familj.


   
SvaraCitera

Inte konstigt men rätt dåligt av den som är 23. Samt den som är 13 kan lätt förstöra livet för 23 åringen


   
SvaraCitera
myten

qazedctgb:
Inte konstigt men rätt dåligt av den som är 23. Samt den som är 13 kan lätt förstöra livet för 23 åringen

Klart det är konstigt, min lillsyrra är liksom 13 och är ju skitliten. Att hon skulle ligga med en 23 åring hade jag iaf haft sjukt svårt att tänka mig


   
SvaraCitera

myten:

Klart det är konstigt, min lillsyrra är liksom 13 och är ju skitliten. Att hon skulle ligga med en 23 åring hade jag iaf haft sjukt svårt att tänka mig

Ja alltså det är ju inte direkt vanligt men det händer och skulle kunna hända mer ofta än vad man tror. 


   
SvaraCitera
myten

qazedctgb:

Ja alltså det är ju inte direkt vanligt men det händer och skulle kunna hända mer ofta än vad man tror. 

Kanske sant som du säger, men hursomhelst så tycker jag det är pedofilvarning från killens sida. 


   
SvaraCitera

myten:

Kanske sant som du säger, men hursomhelst så tycker jag det är pedofilvarning från killens sida. 

Man får vara försiktig med et ordet då det inte betyder att ha sex med underåriga utan vara attraheras av prepubertala personer. Men ja det är ju inte ett "normalt" beteende


   
SvaraCitera