Aviseringar
Rensa alla

13 Reasons why tråden


Ämnesstartare

Här kan ni skriva era tankar gällande Netflix serien 13 reasons why!


   
Citera

Bildresultat för alex standall

Bildresultat för alex standall

Att Miles Heizer (som Alex Standall) är så jäkla het?????????
Och Brandon Flynn (som Justin Foley) dejtar Jay in real life???
wow

mvh känslosam och tonåring


   
SvaraCitera

Började titta men kunde inte se mer än första avsnittet. Tyckte inte om karaktärerna eller skådespelet? Fastnade inte för handlingen heller. Förstår inte storheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg de första avsnitten men hoppade direkt till sista så att jag kunde sova. Tycker i helhet att serien är överdriven. 


   
SvaraCitera

filmjölk:
Såg de första avsnitten men hoppade direkt till sista så att jag kunde sova. Tycker i helhet att serien är överdriven. 

Håller med till fullo!


   
SvaraCitera

det var väl helt ok tills det blev brutalt


   
SvaraCitera

Jag tycker den var superbra gällande mobbning, hur dåligt man kan må av mobbning och mobbning via sociala medier! bra lärdom för alla 🙂


   
SvaraCitera
Yaren

Tyckte serien var sjukt utdragen. Första avsnittet var suveränt men sen blev det så himla överdrivet att Clay ba "OOOOH THE TAPES REMINDS ME OF HER" och började må dåligt å se syner och 100 gånger i varje avsnitt alla ba "JUST LISTEN TO THE TAPES CLAY" 

och sen blev det ju bara sjukt hemskt, alldeles för hemskt för att vara en ungdomsserie. Usch
 


   
SvaraCitera

Älskar den serien


   
SvaraCitera
alliee

Serien är sjukt triggande för självmord!! Om jag mådde som jag gjorde tidigare skulle den absolut kunna triggat mig att ta livet av mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar den inte. Tycker den glorifierar "självmord"


   
SvaraCitera
Em_00

Tyckte den var bra men samtidigt hemsk och ja triggande för självmord.


   
SvaraCitera
Maya
 Maya

Jag tyckte att den var spännande, romantisk men ändå hemsk och ledsamt att hon gjorde det hon gjorde.


   
SvaraCitera