Aviseringar
Rensa alla

1337 v2.0


Ice
 Ice

Urskogen:

Vad skönt, du är väl svårstoppad så osäker på om lite sjukdom hade hållit dig stången ändå! vad ska du klä ut dig till?

Det hade de inte gjort. Hade denna outfit på mig, stövlarna medföljde inte när jag köpte denna. Dock så kladdade jag inte jag inte ner kläderna med blod som det är på bilden. :p Var du utklädd?

33jr2nr.jpg


   
SvaraCitera

Ice:

Det hade de inte gjort. Hade denna outfit på mig, stövlarna medföljde inte när jag köpte denna. Dock så kladdade jag inte jag inte ner kläderna med blod som det är på bilden. :p Var du utklädd?

tänkte väl det. auf, en zombiepirat alltså. Farligt. Nej, jag var lite tråkig. Men jag har en konstig fascination för antingen bara mask eller heltäckande kroppsdräkt av något slag. Det här har varit min standard i några halloween.

55600_4907865585598_1971377748_o.jpg?oh=


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Urskogen:

tänkte väl det. auf, en zombiepirat alltså. Farligt. Nej, jag var lite tråkig. Men jag har en konstig fascination för antingen bara mask eller heltäckande kroppsdräkt av något slag. Det här har varit min standard i några halloween.

?oh=48a01739b7197d55c6989b33fcc31634&oe=5A670711      

Blir väl bekvämt att använda samma outfit flera år i rad. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jung's fantastiska top 3 för den här veckan är tre ljuvt emotionella alster:



   
SvaraCitera

Ice:

Blir väl bekvämt att använda samma outfit flera år i rad. 🙂

mjo och en förkärlek för pandor, om det så är mask eller annars 


   
SvaraCitera

Jag är förkyld och trött. mitt rum är fint o mysigt belyst och jag tänker för mycket.


   
SvaraCitera



   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera