Aviseringar
Rensa alla

12 år och är skit lång


Ämnesstartare

Hej, jag är 12 år och är 172 cm och väger 53 kilo är det farligt att vara så lång? Lixom rygg problem och annat. Har också en väldigt mörk röst och dom kallar mig Jungell pojken för att jag har så mycket hår vid pungen har oxå hår i arm Hållan. Har redan fått liten moppe mustasch och är 100% svensk. Mina klass kompisar är runt 140-160 cm.  Ville bara veta om detta var normalt . Känner mig som en 15 åring ibland...


   
Citera
Ämnesetiketter

jag växte ca 15cm på några månader när jag var 11. efter det har jag fått problem med mina knän och andning. men killar växer oftast mer på en kortare tid än tjejer. det är inte farligt att vara lång. det verkar inte heller som att din kropp mår dåligt. se bara till att du äter tillräckligt och så. och ja det är normalt


   
SvaraCitera

Basket proffs!


   
SvaraCitera
Haien

Jag var 179 i din ålder om jag minns rätt, och det är väl inget fysiskt fel på mig som jag vet om. Nej, det är inte farligt.


   
SvaraCitera

Jag var alltid längst i klassen och när jag var 12 slutade jag växa. Var 173 då. Fick min mens när jag var 10.
Tyckte det var jobbigt att vara typ 10 cm längre än alla andra och folk som skulle hålla på att kaxa...
Finns om du vill prata. Är helt enkelt olika för alla.


   
SvaraCitera
Haien

HashtagLame:
JTyckte det var jobbigt att vara typ 10 cm längre än alla andra och folk som skulle hålla på att kaxa...
Finns om du vill prata. Är helt enkelt olika för alla.

Känner igen mig i detta.. Då som nu så har jag alltid varit längst:$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HashtagLame:
Jag var alltid längst i klassen och när jag var 12 slutade jag växa. Var 173 då. Fick min mens när jag var 10.
Tyckte det var jobbigt att vara typ 10 cm längre än alla andra och folk som skulle hålla på att kaxa...
Finns om du vill prata. Är helt enkelt olika för alla.

Tack då vet jag att jag inte behöver vara orolig!


   
SvaraCitera