Aviseringar
Rensa alla

EU valet enligt UM


Ämnesstartare

NEMI:

Ingen hindrar dig.

Om 0.0% har röstat på något så betyder det väl att din invändning ej stämmer? Åtminstone betyder det att man prioriterar andra saker över vad JL står för. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Moderaten:

Om 0.0% har röstat på något så betyder det väl att din invändning ej stämmer? Åtminstone betyder det att man prioriterar andra saker över vad JL står för. 

då finns det ingen anledning för partiet att existera, ändå gör det de, varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

då finns det ingen anledning för partiet att existera ändå gör det de, varför?

Ett parti kan existera utan att de får nämnvärt mycket stöd av väljarna. Det är inte alltid dåligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Vart är ditt kritiska tänkande?

Är jättekritisk.. Mot exempelvis sd och moderaterna. 
Lusläser vänsterns, F!s och Mp:s hemsidor också med kritiska ögon.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Moderaten:

Ett parti kan existera utan att de får nämnvärt mycket stöd av väljarna. Det är inte alltid dåligt. 

blir det nödvändigtvis positivt för de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Är jättekritisk.. Mot exempelvis sd och moderaterna. 
Lusläser vänsterns, F!s och Mp:s hemsidor också med kritiska ögon.

Okej. Vad rent konkret har du emot Moderaterna? Skulle du likställa/klumpa ihop SD med Moderaterna som vissa har gjort här på UM? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten:

Okej. Vad rent konkret har du emot Moderaterna? Skulle du likställa/klumpa ihop SD med Moderaterna som vissa har gjort här på UM? 

Jag har inte tid just nu, men kan göra det lite senare idag eller imorgon Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten: Skulle du likställa/klumpa ihop SD med Moderaterna som vissa har gjort här på UM?

Öh, man måste nog vara ytterst insatt i respektives partiprogram för att kunna hitta något för att, möjligen kunna, likställa dem båda. Eller ännu mer troligt är att man inte läst något alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Öh, man måste nog vara ytterst insatt i respektives partiprogram för att kunna hitta något för att, möjligen kunna, likställa dem båda. Eller ännu mer troligt är att man inte läst något alls.

Precis. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten: likställa/klumpa

Fast klumpa ihop vill jag nog inte sitta och göra. Men kan ge dig en lista på vad jag inte gillar med de båda partierna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderaten: Precis.

De som röstar på moderaterna, röstar med hjärnan. De som röstar på vänstersidan, röstar med hjärtat. Vilket som är bäst? Vem vet. Det viktiga är bara att man respekterar att det i Sverige finns människor med en annan syn på livet än du själv. Men röstar man på SD, ja, jag har ingen aning om vad man röstar med då.


   
SvaraCitera
mynona

kebu12: Men röstar man på SD, ja, jag har ingen aning om vad man röstar med då.

Med andra känslor än vad man brukar associera hjärtat med möjligen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Med andra känslor än vad man brukar associera hjärtat med möjligen.

I guess.


   
SvaraCitera
mynona

kebu12:

I guess.

avregistrerade du dig just? Då fick jag alltså din sista kommentar. Lägg gärna till mig på Facebook om du vill


   
SvaraCitera

kebu12: De som röstar på moderaterna, röstar med hjärnan.

Att rösta för ökad kapitalism/miljöförstöring och sociala orättvisor är inte att rösta med hjärnan.


   
SvaraCitera