Aviseringar
Rensa alla

EU vill förbjuda lagliga vapen



   
Citera
Ämnesstartare

Som jag sa, det vore överflödigt att förbjuda olagliga vapen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör man något olagligt så är det olagligt, en sak är inte intrinsically laglig per se. Om ett lagligt vapen blir olagligt är det inte längre lagligt utan olagligt.

See I can also play the Nachac game! Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ont; det är fel vi borde legalisera fler vapen till allmänheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men "never waste a good crisis" etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(kan en mod skriva ihop alla mina inlägg typ? :()


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Ont; det är fel vi borde legalisera fler vapen till allmänheten.

de använder terrorhotet som ursäkt för att inskränka friheter och försvaga motståndskraften mot själva terrorhotet...

världen är riktigt jävla fucked up.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

de använder terrorhotet som ursäkt för att inskränka friheter och försvaga motståndskraften mot själva terrorhotet...

världen är riktigt jävla fucked up.

systemet är riggat, de kan inte förlora på något sätt.

the only winning move is not to play


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns för mig totalt meningslöst då det knappast är halvautomatiska vapen typ 9mm osv som terrorister använder. Dessutom får terroristerna tag i sina vapen på helt andra ställen än att stjäla vapen från jägare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hey stoner, vad babblar du om. Alla vet väl att terrorister endast använder jaktgevär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

systemet är riggat, de kan inte förlora på något sätt.

the only winning move is not to play

snart är det en jävla skam att inte mörda makthavare.

stoner:
Känns för mig totalt meningslöst då det knappast är halvautomatiska vapen typ 9mm osv som terrorister använder. Dessutom får terroristerna tag i sina vapen på helt andra ställen än att stjäla vapen från jägare. 

precis, det är bara 

thl*kt N.:

ursäkt för att inskränka friheter och försvaga motståndskraften mot själva terrorhotet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.: snart är det en jävla skam att inte mörda makthavare.

nu vore det ju dumt att incitea till mord då regerinen använd tidigare kriser att införa FRA eller we med, men ponera att jag hade lekt med dockor.. Då hade jag gjort en kupp och radat upp de styrande dockorna bakom regeringsdockhuset och avrättat dem. Med jaktgevär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nu vore det ju dumt att incitea till mord då regerinen använd tidigare kriser att införa FRA eller we med, men ponera att jag hade lekt med dockor.. Då hade jag gjort en kupp och radat upp de styrande dockorna bakom regeringsdockhuset och avrättat dem. Med jaktgevär.

ja men då får väl livet vara en skam då 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: Hey stoner, vad babblar du om. Alla vet väl att terrorister endast använder jaktgevär.

Menar du att ett par terrorister mördade 129 personer under några minuter med jaktgevär på Bataclan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAR ÄR ALLA VÄNSTERAKADEMIKER?


   
SvaraCitera