Aviseringar
Rensa alla

Europa muslimskt inom några decennier


Ämnesstartare

mjölk:

Beror på att det är din egen idioti som är så rolig [smile]

Jag visar bara en faktafilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Jag visar bara en faktafilm.

Det där är inte på något vis en faktafilm, hoppas verkligen att du trollar och att det inte finns människor som går på detta på riktigt [shake]


   
SvaraCitera

Som om nån bryr sig utom er, idiotskallar.


   
SvaraCitera

Det där påminde om Scientologikyrkans hjärntvättfilmer på deras hemsida:

http://www.scientologi.se/#/intro_scroll

[love]


   
SvaraCitera

Och om det betyder att vi slipper sånna som dig när den heliga västerländska kulturen dör ut, så ser jag det som en radikal förbättring btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barnen blir ju födda i vår kultur och kommer ju få lika många barn som de flesta i västvärlden. Det är ju inte så att muslimer har någon form av genetisk kod som gör att de alltid skaffar många barn.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Det där påminde om Scientologikyrkans hjärntvättfilmer på deras hemsida:

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vill ni bli äldre i en sån värld, vill ni att era barn och barnbarn ska växa upp i en sån värld?

Européerna skaffar ju uppenbarligen för få barn. Det är väl värre att växa upp i ett avfolkat Europa där inga samhällsfunktioner går att upprätthålla pga brist på folk? Jag har mycket hellre muslimska äldrevårdare när jag är gammal än inga vårdare alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste längta efter att den dekadenta västerländska kulturen försvinner! Tänk om jag lever för att se khalifatet återuprättat[smile]In'sh'allah!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Detta betyder att hela västvärlden kommer vara muslimskt inom några decennier.

Alla muslimer har inte samma värderingar, kultur och blabla... så knulla dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Européerna skaffar ju uppenbarligen för få barn. Det är väl värre att växa upp i ett avfolkat Europa där inga samhällsfunktioner går att upprätthålla pga brist på folk? Jag har mycket hellre muslimska äldrevårdare när jag är gammal än inga vårdare alls

Det skulle ju vara uppskattat om Sheriffen kunde svara på detta, om det är bättre med ett avfolkat Europa än ett mångkulturellt. Ett land vars befolkning är för litet för dess produktionsapparat kommer obönhörligen på efterkälken, och Europa behöver invandringen just därför att det föds så få barn.
Sheriffen har dock valt att inte svara, eller så sitter han just nu på SD:s hemsida och letar motargument


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Européerna skaffar ju uppenbarligen för få barn. Det är väl värre att växa upp i ett avfolkat Europa där inga samhällsfunktioner går att upprätthålla pga brist på folk? Jag har mycket hellre muslimska äldrevårdare när jag är gammal än inga vårdare alls

Ja Européerna skaffar få barn och det är ett problem. Fast jag ser inte att lösningen ligger i att vi ska massimportera helt olika människor med helt annan kultur och helt andra värderingar. Ekonomiskt så måste ett land ha en ökande befolkning för att kunna försörja dom äldre och sjuka som inte jobbar. Men får man ju se det från andra perspektiv som att miljön påverkas väldigt negativt med en så står befolkningsökning över hela världen och att det inte kommer finnas tillräckligt med andra resurser som människor gärna har.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Islam växer fortfarande och det är ett världproblem.

Du är sjuk!!!! hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tragiskt att när vi väl börjat slagit oss fria från kristendomens bojor så kommer det en ny religion redo att förslava oss [mad]


   
SvaraCitera