Aviseringar
Rensa alla

Eurovision 2012


Ämnesstartare

var inte skiten nyss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

var inte skiten nyss.

Melodifestivalen är Sveriges tävling för att utse en vinnare som ska tävla i Eurovision som är Europas tävling. Man ska ha koll. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

europa brukade symbolisera ingenjörskonst, nu äre bara KASS "underhållning" och.. bittra teknologer[blush]


   
SvaraCitera
Paseo

fotboll är för mig som mjöl i munnen.
LÅT MIG NJUTA AV ESC NÄR SVERIGE FÖR EN GÅNGS SKULL HAR ETT BRA BIDRAG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir lite smått smickrad av att Finland har bidrag på svenska/finlands-svenska, var fint bidrag faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Melodifestivalen är Sveriges tävling för att utse en vinnare som ska tävla i Eurovision som är Europas tävling. Man ska ha koll

aha. aja om alla bidrag håller samma standard som det i inledande inlägg så missar jag inget. samma sak ändå, massa kassa låtar och artister som grinar ut i media efteråt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv så väljer jag att bojkotta ESC då värdlandets säkerhetspolis tidigare har fängslat oskyldiga människor för landsförräderi för att de tydligen röstat på "fel land" (enligt regimen) i tidigare ESC. Azerbadjan och grannlandet Armenien är bittra fiender efter en gränsdispyt och samtliga invånare i Azerbadjan som röstat på Armenien i ESC har därmed fängslats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finland, pga kent-feeling.

I have no life


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejar på Transnistrien som vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sverige vinner, vi är bäst bästbäst


   
SvaraCitera
Paseo

Tennsoldaten:

Sverige vinner, vi är bäst bästbäst

Japp japp japp!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Det ska jag nog försöka se.
Rysslands bidrag verkade ju för gulligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De ryska tanterna är ju niciga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias94:

Själv så väljer jag att bojkotta ESC då

Oh, det är verkligen en protest som kommer skalla. Låta bli att titta på ett tv-program på en skattebetalad kanal.


   
SvaraCitera

Nachac:

Oh, det är verkligen en protest som kommer skalla. Låta bli att titta på ett tv-program på en skattebetalad kanal.

SVT är inte skattefinansierad.


   
SvaraCitera