Aviseringar
Rensa alla

Everybody know that the bird is the word


Ämnesstartare

Hatar Peter Griffin lite.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Älskar familjen Griffin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Älskar familjen Griffin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt irriterande avsnitt ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pa pa pa pörd pörd pörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahaha½!!! no han är bäst![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja ganska kul men inte närheten av family guy när det är som bäst dock är American Dad allra bäst. [love]


   
SvaraCitera

Hatar.


   
SvaraCitera
Kudhos

vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

dock är American Dad allra bäst

sist jag såg det var det sämst, har det blivit bättre på senare dar menar du [sad] (har ej sett det på ett par år, eh)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sist jag såg det var det sämst, har det blivit bättre på senare dar menar du [sad] (har ej sett det på ett par år, eh)

Nja alltså det är ju lite mer Amerikafokuserad humor i det, framför allt i de äldre avsnitten men det är väl en smakfråga, själv älskar jag Stan och Roger. [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nja alltså det är ju lite mer Amerikafokuserad humor i det, framför allt i de äldre avsnitten men det är väl en smakfråga, själv älskar jag Stan och Roger.

iofs var jag rätt liten och dum för ett par år sedan så jag kanske inte förstod humorn [cute] kanske ska ge det en chans igen då. visas det på tv nu för tiden?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

iofs var jag rätt liten och dum för ett par år sedan så jag kanske inte förstod humorn [cute] kanske ska ge det en chans igen då. visas det på tv nu för tiden?[tard]

Nja visades på nätterna på sexan för nåt år sen men inte just nu vad jag vet. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nja visades på nätterna på sexan för nåt år sen men inte just nu vad jag vet. [sad]

dåligt :@


   
SvaraCitera