Aviseringar
Rensa alla

ex...


Ämnesstartare

hej mitt ex och jag är väldigt bra vänner men jag tror att han fortfarande gillar mig och jag har en pv.. vill säga till honom att han inte kan vara så på.. han typ går runt och kramar och halv pussar mig och vill att jag ska sitta i hans knä osv.. hur kan jag säga det utan att såra honom?


   
Citera

Säg som det är och säg att han får acceptera det. Den mörka sanningen gör pojkar till män.


   
SvaraCitera

Säg bara som det är.


   
SvaraCitera

säg:
jag har en pojkvän. du kan inte hålla på såhär. 


   
SvaraCitera

Stekaren:
Säg som det är och säg att han får acceptera det. Den mörka sanningen gör pojkar till män.

Du är egentligen ingen alfahane. Poff, nu blev du man Mycket glad


   
SvaraCitera

Vetejvadjagskaheta:
hej mitt ex och jag är väldigt bra vänner men jag tror att han fortfarande gillar mig och jag har en pv.. vill säga till honom att han inte kan vara så på.. han typ går runt och kramar och halv pussar mig och vill att jag ska sitta i hans knä osv.. hur kan jag säga det utan att såra honom?

SÄG UPP BEKANTSKAPEN MAN KAN INTE VARA VÄN MED ETT EX NÄR MAN HAR PARTNER!!!
Det är för övrigt väldigt patetiskt.


   
SvaraCitera

Stekaren:
Säg som det är och säg att han får acceptera det. Den mörka sanningen gör pojkar till män.

DET STÄMMER SOM HAN HÄR SÄGER


   
SvaraCitera

Stekaren:

SÄG UPP BEKANTSKAPEN MAN KAN INTE VARA VÄN MED ETT EX NÄR MAN HAR PARTNER!!!
Det är för övrigt väldigt patetiskt.

Kan man visst. 


   
SvaraCitera

Stekaren: SÄG UPP BEKANTSKAPEN MAN KAN INTE VARA VÄN MED ETT EX NÄR MAN HAR PARTNER!!!

Skeptisk   

OnT: Säg till honom att eran relation är över och att han ska gå vidare 🙂 Dra inte in din nuvarande pojkvän i det, få hnm att förstå att det handlar om er och inte att du är upptagen, annars kan det låta lite "tyvärr vill ha dig, men har pojkvän" aktigt. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

men säg till honom vad du tycker då....


   
SvaraCitera
Paseo

va nyss i samma sits

sa till han snällt flera gånger men han slutade inte. då höjde jag rösten. synd att det skulle behöva gå så långt men man kan inte ha det så.

som sagt prata med honom. det enda du kan göra.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Kan man visst. 

Någon blir alltid, ALLTID sårad.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Någon blir alltid, ALLTID sårad.

Fast det är ju inte sant


   
SvaraCitera

FruLiten:

Fast det är ju inte sant

Det är sant.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Någon blir alltid, ALLTID sårad.

jag vet nog ingen som är så bra på att ha fel som dig


   
SvaraCitera