Aviseringar
Rensa alla

Ex sex med sin bästa killkompis.


Ämnesstartare

Hej!

Jag är 21 år gammal och gjorde slut med min tjej (som är 20 år) för ca 2,5 månader sen. Jag fick reda på att hon tydligen hade haft sex med sin bästa killkompis häromdagen. De försökte hålla det hemligt (och har tydligen sagt att det bara var en kul grej) men har fått reda på det på mitt sätt så att säga. Hon vet inte om att jag vet om det. Nu är det så att hon innan mitt förhållande endast har haft ett one night stand och sa att hon inte tyckte om det och vill ha känslor när hon har sex. Hennes bästa killkompis har alltid varit intresserad av henne MEN hon har sagt prompt att hon aldrig har haft intresse för honom, vilket jag litar på, hon skulle aldrig ljuga om en sån sak (känner henne). Därför undrar varför hon har sex med honom? Motsägelsefullt så det bara sjunger om det. Vi har dessutom sagt att vi båda hoppas att det blir vi i framtiden (obestämd tid...allt från 3 månader till 2 år typ om ni fattar). Men den andra frågan är hur jag OM vi blir tillsammans igen ska kunna träffa hennes killkompis och se han i ögonen eller kunna låta henne umgås med honom? Haon har ju egentligen inte gjort något fel och kan tilläggas att jag har haft sex 2 gånger under denna tiden, på fyllan då (halvpackad båda gångerna). Så frågorna är sammafattnignsvis: VArför hade hon sex, hon säger emot sig själv med känslor osv OCH hur ska jag kunna låta henne umgås med honom OM vi blir tillsammans igen? TACK PÅ FÖRHAND!


   
Citera

Låt henne ha ett eget liv istället, sundast för er båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gemensamt beslut att göra slut samt att vi mycket väl kan bli tillsammans igen inom ett par månader kan tilläggas.


   
SvaraCitera

Är du dum eller? Ni har gjort slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger ju att det inte är något FEL, men försöker bara förstå hur hon tänker samt hur man ska agera. Är inte dum...naturligtvis ska hon få göra det hon vill.


   
SvaraCitera

Terra:

VArför hade hon sex, hon säger emot sig själv med känslor

Folk förändras, tankar om hur man vill med vissa saker ändras likaså. Hon står väl inte fast vid det hon sagt förut.
Sluta grämma över det och lev vidare istället för att hoppas att det blir ni igen tycker jag.


   
SvaraCitera

Samma sak hände mej förre veckan typ. Vet inte om omständigheterna går att jämföra riktigt, men vart iaf lite konfunderad. Visste ej hur min polare tänkte, liksom man ligger ju inte med kompisars ex hursomhelst eftersom man vet att där uppenbarligen kan finnas känslor kvar.

Så frågade vad han höll på med och om han disrespekterade mej eller hur det va. Men det fanns inget direkt att uppröra sej över så jag har släppt det, har inte tänkt på det sen dess typ [blush]

det här är inte en fråga om bruden det är en fråga om polarn, märk väl


   
SvaraCitera

Terra:

Jag säger ju att det inte är något FEL, men försöker bara förstå hur hon tänker samt hur man ska agera. Är inte dum...naturligtvis ska hon få göra det hon vill.

Hon ville väl ha sex, fråga henne annars om det är så viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Visste ej hur min polare tänkte, liksom man ligger ju inte med kompisars ex hursomhelst eftersom man vet att där uppenbarligen kan finnas känslor kvar.

Hon låg min hennes bästa killkompis, inte min. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med*


   
SvaraCitera

varför bryr du dig? särskilt om det var du som gjorde slut.


   
SvaraCitera

Terra:

VArför hade hon sex, hon säger emot sig själv med känslor osv OCH hur ska jag kunna låta henne umgås med honom OM vi blir tillsammans igen?

Ha egna liv och gå vidare. Bäst och smidigast i längden. Varför hon hade sex kan nog bara hon svara på.


   
SvaraCitera

Skriver under på davvelitos inlägg.

Att få något vettigt svar här är omöjligt. Vi vet inte hur hon tänker, och OM ni blir tillsammans om 17 eller 411 månader är det ännu svårare att säga vad som gäller då.

Någon av er (eller båda) kanske ska studera? Kanske flytta?

Varför gjorde ni slut om ni slut om ni nu "hoppas" bli ihop igen om så lång tid som du nämnde? Galet mycket kan hända och sannolikheten att ni hittar någon ny känns väl större än att hitta tillbaka. Troligtvis hon, då det låter på dig som att det nästan är klart att ni ska bli tillsammans igen, något som låter mer som din förhoppning än hennes. Men hade det varit så att båda vill bli tillsammans igen, då tycker jag inte ni hade behövt göra slut alls. Varför ens chansa? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo bff: gementsamt beslut.

Anledningen till att vi gjorde slut var helt enkelt att vi behövde till från varandra. Paus var uteslutet då man lättare kan "glömma" den andra ett tag och få tid att fokusera på sig själv och inse lättare vad man själv kan tänka
På osv. För att verkligen kunna ge det en till chans. Om sa tom "det värsta jag gjort, hoppas det blir vi igen. Även om du har sex med någon annan och så så kommer jag tillbaka" och det stämde när hon sa det. Därför är det inte bara jag som
Har förhoppning om det skulle jag säga. Förstår att det är svårt att svara på men kändes bara skönt att se om någon har något att ga ändå vilket ett par har haft. TACK för det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas ni förstår vad jag skriver...sitter med en skrupplig mobil 😛


   
SvaraCitera