Aviseringar
Rensa alla

EX som påverkar tjejen i dagsläget?


Ämnesstartare

Det här kanske kommer låta konstigt för vissa, men såhär är läget:

Jag blev nyligen tillsammans med en tjej efter att bara ha känt henne 2½ vecka. Hon är underbar.

En sak jag stör mig på dock:

Innan hon lärde känna mig så träffade hon en annan kille, han ville ha henne och hon visste inte riktigt vad hon ville. Han var charmig osv.

Hon säger såhär:

"tror de beror på att ja har aldrig fått så bra kontakt med en kille som öppnat sig så grovt, vi han få en kontakt som va så stark och den är inte så lätt att bara skära av"

Det där är alltså anledningen till att han fortfarande kan påverka hennes humör.

Hon lärde känna mig, och då valde hon mig, hon insåg att jag var ute efter något seriöst och hon kände att vi 'connectade'.

Jag vet dock inte hur jag ska tackla det här..
Jag litar på att hon kan sköta det själv, men det var inte så kul i fredags t.ex...

Vi hade en mysig fredagkväll o allt va bra, sen fick hon ett sms av honom där han skrev en uppsats om hur han bad om ursäkt för hur han hade betett sig och sa att han inte kunde gå vidare i sitt liv utan henne, trots att de i princip bara hade pratat i 1 månad +/-. Och när hon fick det smset bröt hon ihop o började gråta.

Så.. alltså.. tips?

Lite luddigt inlägg... tack till er som orkar.


   
Citera
SLCD
 SLCD

Damn man lider med dig.
Har väl inga direkta tips råd eller trick. Men det är väl bara försöka diskutera igenom allt ordentligt.


   
SvaraCitera

lol. palla. bli inte för kär nu va, den här tjejen verkar lite jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

lol. palla. bli inte för kär nu va, den här tjejen verkar lite jobbig.

det är väl alla brudar mer eller mindre, bara att ta sig igenom problemen. men ja visst, det här är jobbigt.. därför jag behöver hjälp med hur jag ska tackla det.

och vi har pratat lite om det, jag har sagt att jag litar på henne, hon förstår hur jag känner, och hon säger även att om det hade vart tvärtom, alltså att jag hade fått sms av en tjej sådär så hade hon velat att jag skulle brutit kontakten med tjejen.

men jag kan inte bara be henne bryta med honom för att jag ska må bra, då visar jag bara att jag inte litar på henne och att jag är ett svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick nyss ett sms av henne där hon skrev

X = Killens namn

"Du ska veta att jag hade ju aldrig velat påbörjat något med dig om det inte va så att jag inte va intresserad utav dig. 🙂 Jag trivs så bra med dig och därför valde jag dig framför X... eftersom annars skulle jag varit så besviken på mig själv att jag gick miste om nått så bra! <33"


   
SvaraCitera

hon verkar jobbig


   
SvaraCitera

Som oväntad sa. Fast jag tror att hon verkar ha starkare känslor för honom av någon anledning.


   
SvaraCitera
kachin

llooll:

Jag blev nyligen tillsammans med en tjej efter att bara ha känt henne 2½ vecka.

watta fök [shake]


   
SvaraCitera

Du kanske är en trampolin. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ber om ursäkt över hur han betett sig, vad har han gjort?
Kan ju vara en anledning till varför hon grät.
Eller bara ett sätt att få uppmärksamhet på?

..eller tjaaa vette fan


   
SvaraCitera

myttare


   
SvaraCitera

Okej, men akta dig för att det inte bara är så att hon valde dig för att det är "safe" och stabilt, men att det kanske är mer drama samt mer gnista med honom.


   
SvaraCitera

Oväntad:

den här tjejen verkar lite jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar ju som att hon inte riktigt "kommit över" honom? Isåfall låter det inte situationen speciellt bra för din del... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

men jag kan inte bara be henne bryta med honom för att jag ska må bra, då visar jag bara att jag inte litar på henne och att jag är ett svin.

Nej, men hon borde kanske bryta kontakten både för hennes, din och den andra killens skull? Tror ni alla vinner på det. Tänk på det.


   
SvaraCitera