Aviseringar
Rensa alla

EX som påverkar tjejen i dagsläget?


Ämnesstartare

Shit, och jag som trodde att jag hade det jobbigt i min relation. Det är nog bäst att jag uppskattar det jag har.


   
SvaraCitera

Prata med henne om hur du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

men jag kan inte bara be henne bryta med honom för att jag ska må bra, då visar jag bara att jag inte litar på henne och att jag är ett svin.

jo, mne fortfarande så håller ju han ett hållster om henne. Jag tror inte att det blir "bättre" för att han uppmuntrar det hela. Kan den där snubben inte acceptera eller respektera att hon är med dig, vad har deras relation för betydelse egentligen?

Tycker nog att X borde ta lite hänsyn och tänka själv. Förstår att det är halvbökigt för dig att ta ställning eftersom det verkar som ett ganska känsligt området för dig och din tjej, utan att man ska behöva skylla på att någon är ett svin och bara svartsjuk etc.

Tycker absolut inte att du ska typ "pressa" henne, men du bör nog göra henne förstodd om att allting inte bara handlar om henne. Det är klart att hon tar sitt eget beslut och du själv gör ju allt du kan för att vara en pojkvän för henne. Annars hade du väl stuckit för länge sedan.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera