Aviseringar
Rensa alla

Exet hör av sig, efter 6 månader


nicces
Ämnesstartare

Tjena nu är det såhär att mitt ex helt plötsligt börjat höra av sig efter 6 månaders tystnad, jag har ingen aning om varför men hon verkar spela sitt spel, hon skickar bilder på sin mage och berättar att träningen går bra, hon verkar vilja ha min uppmärksamhet. Dock så säger hon att jag inte kommer få nån mer chans och att hon "är på G" med nån ny stackare.

Visst jag saknar henne mycket och så men det kommer aldrig funka igen, hur ska jag ta mig till? 
det är verkligen jobbigt att höra från henne igen, jag är fortfarande kär i henne (tror jag)


   
Citera

Ignorera.  Om hon är: psyko, var trevlig. Man vet aldrig vad såna planerar


   
SvaraCitera

skriv typ kallt, utveckla nt dina svar och fråga nt va hon gör. Eller så kan du ignorera. Bruden kmr tröttna efter ett tag, hon verkar vilja göra dig svartis


   
SvaraCitera
nicces
Ämnesstartare

kukoxo:
Ignorera.  Om hon är: psyko, var trevlig. Man vet aldrig vad såna planerar

Men jag förstår inte hon söker ändå kontakt med mig, som om hon vill ha mig. Dock så är hon kall!


   
SvaraCitera
nicces
Ämnesstartare

sicilianmind:
 skriv typ kallt, utveckla nt dina svar och fråga nt va hon gör. Eller så kan du ignorera. Bruden kmr tröttna ett tag, hon verkar vilja göra dig svartis
Funkar det? 


   
SvaraCitera

Ex. på en konversation som e bra om man vill avlägsna personer på ett svennesätt

 

Hon - hej!!!!
Du: hej
Hon: va gör du? <3
Du: inget
Hon: okej


   
SvaraCitera
nicces
Ämnesstartare

sicilianmind:
Ex. på en konversation som e bra om man vill avlägsna personer på ett svennesätt 
Hon - hej!!!!
Du: hej
Hon: va gör du? <3
Du: inget
Hon: okej

Jag vill ändå göra henne lite svartsjuk! =)


   
SvaraCitera

nicces:

Jag vill ändå göra henne lite svartsjuk! =)

äh skit samma blir bara jobbigt till slut, visa att du kommit över förhållandet och ej behöver hävda dig hela tiden som hon uppenbarligen behöver


   
SvaraCitera

Strunta i och gå vidare


   
SvaraCitera

nicces:

Jag vill ändå göra henne lite svartsjuk! =)

Nej, lägg ner det där. Tjejer som håller på sådär är fan psykopater, finns inget så avtändande som när de försöker göra en sotis


   
SvaraCitera

nicces:

Jag vill ändå göra henne lite svartsjuk! =)

då spelar du ju hennes spel, tänk på det innan du gör något sånt.


   
SvaraCitera

Strunta bara i henne. Du verkar ju inte heller vara säker om du är kär i henne fortfarande eller inte, så det finns nog en risk att du fastnar i hennes trap. 
Ignorera - mitt tips. 


   
SvaraCitera

Säger som stekarn..

Fortsätter på stekarns filosofi. Skit i henne, visa att du är bättre nu än förut. Hon försöker bara psyka ner dig i skiten igen. 


   
SvaraCitera

Hej. Det är en väldigt elak sak av henne att göra tycker jag. Om jag var du skulle jag försöka ignorera det så gott som det går. Kanske om ni har någon gemensam vän som kan säga åt henne att sluta? Tycker iaf du ska försöka hålla dig borta från henne. Lycka till !


   
SvaraCitera

Stekaren:

åh herregud din avatar, inte ett dugg förvånad XP


   
SvaraCitera