Aviseringar
Rensa alla

Exet kan inte låta mig vara!


Ämnesstartare

mitt ex dumpade mig för 6 månader sen på ett mycket oskyst sätt och ca 1 månad efter så började han att försöka få kontakt med mig men jag sa gång på gång att jag inte vill ha något med honom att göra, men han fattar inte! Jag har blockerat på FB men han skaffar en ny och försöker få mig som vän, jag ignorerar och jag har t.o.m mailat hans mamma för att hon ska få honom att sluta. Och nu vet jag inte vad jag ska göra, så fort jag ser hans namn får jag sån panik och mår så jävla illa. Han förstör min tillvaro och jag har gått vidare till en ny kille och mitt ex har ny tjej (som han var otrogen med mot mig btw) Så hur ska jag nu göra för att få honom att fatta att jag har fått nog!![mad]


   
Citera

Känner igen det där. De brukar tröttna efter några år eller så.


   
SvaraCitera

Du kan ju anmäla honom för trakasserier.


   
SvaraCitera

Har du pratat med honom alls?
Han kanske har något särskilt på hjärtat. Han kanske till och med vill be om ursäkt. Låt honom säga det och berätta sedan att du inte vill ha kontakt med honom. Om han inte förstår det utan fortsätter så kan du anmäla honom som mediakatt sa.


   
SvaraCitera

Läste "Exner kan inte låta mih vara"

Blev besviken...


   
SvaraCitera

Nintendo:

Känner igen det där. De brukar tröttna efter några år eller så.

🙁

känner också igen. han tröttnade dock efter några månader. dock har det ju gått 5 månader för dig nu så jag vet ej, anmäl?


   
SvaraCitera

oj, överanvände ordet dock!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Har du pratat med honom alls?
Han kanske har något särskilt på hjärtat. Han kanske till och med vill be om ursäkt. Låt honom säga det och berätta sedan att du inte vill ha kontakt med honom. Om han inte förstår det utan fortsätter så kan du anmäla honom som mediakatt sa.

Jo jag har pratat med honom och han vill bara ha kakan och äta den med så att säga, han vill hålla alla broar öppna, men min är bränd


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Läste "Exner kan inte låta mih vara"

Dan_the_ironman:

Blev besviken...

I second that.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

🙁

Mitt ex, som jag var ihop med ca 3 månader under 2006 har inte besökt mig sen 2010, tog ju inte allt för lång tid för honom att tröttna [wink]

Dold text: okej, sjukt jobbigt/läskigt/irriterande + vi träffades kanske bara 4-5 gr pga distans = ännu mer läskigt [cry]


   
SvaraCitera

Nintendo:

old text

[tard][tard][tard]

creepy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

något..


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

creepy

Fast ja besökt som i "besökt på internetsidor", ej irl. Det hade varit bara jättesjukt [censur]


   
SvaraCitera

trodde det stod exner


   
SvaraCitera

Sannapanna:

oskyst

kysste han dig ej el va?

Nintendo:

Mitt ex, som jag var ihop med ca 3 månader under 2006 har inte besökt mig sen 2010

Nintendo:

Fast ja besökt som i "besökt på internetsidor", ej irl. Det hade varit bara jättesjukt

men ååååh då är det ju inte alls så läskigt!!!![crazy]


   
SvaraCitera