Aviseringar
Rensa alla

Exorcism , Möjlig botemedel mot bögar?


Ämnesstartare

Är det möjligt att Exorsicter skulle kunna bota bögar?


   
Citera
Ämnesstartare

vrf ska man ens bota dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

vrf ska man ens bota dem?

vem vill va bög egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

vem vill va bög egentligen?

Dom som är det?
liksom varför lägga sig i andras känslor osv? Låt dom vara som dom är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

Är det möjligt att Exorsicter skulle kunna bota bögar?

Ja, om exorsicterna t.ex är läkare som botar bögar ifrån sjukdommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

Är det möjligt att Exorsicter skulle kunna bota bögar?

Är det möjligt att Exorsicter kan bota din mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

vrf ska man ens bota dem?

För dom har en hjärnskada.


   
SvaraCitera

Ad Hominem:

För dom har en hjärnskada.

Hur då?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meningslös tråd, då bögar regerar.

Flator däremot, är helt värdelösa. De är så jävla jobbiga med sitt femenist-tjafs, det borde testa lite kuk och hålla käften.


   
SvaraCitera

Hur fel i huvet har man inte om man är bög? Du är själv en man och vet precis hur en man tänker. Vilken frisk människa skulle vilja dela sitt liv med en sådan person? Bögar är dumma i huvudet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ManligKo:

Hur då?[tard]

Dom är homosexuella, och det är en hjärnskada. Du kan ju annars försöka förklara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sommaräng:

Du är själv en man och vet precis hur en man tänker. Vilken frisk människa skulle vilja dela sitt liv med en sådan person?

Män > Kvinnor

[no-no]


   
SvaraCitera

Jag är själv hetro och förstår mig inte på denna bögfobin, jag tycker det bara är bra om vi får fler och fler bögar, för varje bögpar går 2 tjejer fria [smile] och eftersom jag är säker på min egna läggning så förstår jag inte varför man ska skrämmas av bögar inte så att de bara kommer komma fram till dig o sätta på dig i rumpan precis.


   
SvaraCitera

Hört en teori om att förr levde vi i mindre samhällen och om två män bestämde sig för att leva tillsammans och inte föröka sig. Då kunde hela stammens utgång bero på detta för deras gener spreds inte vidare och det kunde leda till inavel om fler skulle välja deras levnadsätt. För stammens bästa ska så många som möjligt sprida sin DNA vidare. Därfirån kommer denna bögskräck. Men jag är helt med dig Kevin, bögar är skitbra! Lesbiska kvinnor är däremot ett stort minus.


   
SvaraCitera