Aviseringar
Rensa alla

Experiment: Vända tillbaka Dygnet!!!


Ämnesstartare

Jag har lyckats vända på mitt dygn något rejält, klockan är kvart över fem på morgonen och jag har fortfarande inte somnat trotts att jag legat i sängen sen 3... [sad]

Så det jag ska försöka göra är att vara vaken till typ halv sju - sju och sedan äta frukost och försöka hålla mig vaken hela dagen fram tills typ niotiden (på kvällen) och då försöka somna för att få tillbaka en normal dygnsrytm.

Tror ni jag lyckas?


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle behöva göra detsamma men orkar inte. Håll dig aktiv (promenader, kaffe, spel, kalldusch m.m.) så klarar du't.


   
SvaraCitera
Tyrael

nej, tror inte du lyckas och även om du gör det så plågar du bara dig själv, varför inte göra det över 1-2 dagar? var uppe sålänge du kan idag och fortsätt imorgon tills du vaknar vid kl 00-05, då kan du enkelt vara uppe tills det är läggdags.

Schism:

kalldusch

snacka om att plåga sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

nej, tror inte du lyckas och även om du gör det så plågar du bara dig själv, varför inte göra det över 1-2 dagar? var uppe sålänge du kan idag och fortsätt imorgon tills du vaknar vid kl 00-05, då kan du enkelt vara uppe tills det är läggdags.

hmm, kanske blir så! men ska som sagt försöka hålla mig vaken så länge jag kan, och hoppas jag klarar mig till typ 9.

Schism:

Skulle behöva göra detsamma men orkar inte. Håll dig aktiv (promenader, kaffe, spel, kalldusch m.m.) så klarar du't.

ja! lär antagligen missbruka koffein, promenader, nikotion och gayming så mycket jag kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyckas aldrig på det viset.. Slutar alltid med att jag är jättepigg på kvällen och likt förbannat inte kan sova fast jag har vart vaken 24 timmar.. Det enda som funkar för mig är att vara vaken 2 timmar längre varje dag/natt, så man tillslut har gått ett varv runt typ.. Gick och la mig 08:10 och vaknade 18:13 igår, skall gå och lägga mig 10:10 idag.. [smile]

Dags att käka "middag" snart.. Pyttipanna kanske, hmm... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det enda som funkar för mig är att vara vaken 2 timmar längre varje dag/natt, så man tillslut har gått ett varv runt typ.. Gick och la mig 08:10 och vaknade 18:13 igår, skall gå och lägga mig 10:10 idag.. [smile]

Herregud... [shake] [chocked]

Och jag trodde min dygnsrytm var cp.

Tror jag testar 'mitt sätt' först... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du klarar det. Isso easy!

Själv sov jag sex timmar nu, som ett nytt rekord det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska titta klart ett avsnitt simma lugnt Larry och sedan göra frukost D: Sen ska jag fortsätta med min demo eller spela tvspel när jag är ensam hemma och sedan fika med min mormor

Lär bli en trivsam dag, hoppas jag inte somnar bara... [sad]

vrukt:

Själv sov jag sex timmar nu, som ett nytt rekord det.

wööööt!!!

själv är jag tvärtom, kan sova typ sjukligt antal timmar [blush] vaknar i princip alltid sist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Och jag trodde min dygnsrytm var cp.

Har haft det såhär i 3 år. [blush] Klarar av att hålla en jämn rytm max en vecka.. Sedan blir det såhär automatiskt.. [cute][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag lyckades så kan fan alla!
Nuförtiden går jag upp kl6(även på helger) och somnar ungefär vid 10-11, är dötrött då. det är nice[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm så brukar jag göra för att vända tillbaka dygnet.
Eller så ställer jag ba klockan tidigt och går upp då, trots att jag sovit lite. Har nog vänt tillbaka mitt dygn på det sättet nu, fast det var ju ej så jätteskevt förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar bli pumsig och vill typ sova lite [blush]


   
SvaraCitera

Ja, kom igen! Du klarar det!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja, kom igen! Du klarar det!!

Tack för din support! Behöver all peppism jag kan få!!!

har druckit tre koppar kaffe nu och lyssnar på fort musik just nu D:

pumsigheten blir mindre


   
SvaraCitera

Dräparen:

Tack för din support! Behöver all peppism jag kan få!!!

har druckit tre koppar kaffe nu och lyssnar på fort musik just nu D:

pumsigheten blir mindre

Har du ätit en rejäl frukost än? För det behövs hörredu!!


   
SvaraCitera