Aviseringar
Rensa alla

experimentera med leksaker och andra kön ?


gulan
Ämnesstartare

jag blev just konfronterad i skolan genom att jag började garva när de frågade mig vad jag tyckte om trekanter med bara tjejer eller en kille och två tjejer..

Jag har inte ens fyllt 16 än och så konstigt är det väl inte att man har experimenterat en hel del redan?

har ni själva gjort något sexuellt som ni inte kan fatta ett ni gjort eller några roliga tips? [smile]

läs det här http://specialnotsick.blogg.se/2012/october/onskeinlagg.html inlägget för att få se lite vad jag gjort.. kommentera jätte gärna om det finns något som ni undrar och vill att jag ska göra ett nytt inlägg om eller vlogga 🙂


   
Citera

Inget konstigt, kör hårt [y]


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

alla dagar i veckan vet du 😉


   
SvaraCitera

Så för att du skrattade har du haft trekant eller vaddå?
Alltså du menar att de tror det för att du skrattade åt det?


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

dom frågade ju om jag skulle kunna tänka mig det och eftersom de inte tänkte att det är något som händer och jag hade gjort det så började jag skratta..


   
SvaraCitera

gulan:

dom frågade ju om jag skulle kunna tänka mig det och eftersom de inte tänkte att det är något som händer och jag hade gjort det så började jag skratta..

Jag hade då inte tänkt att man haft det redan om man skrattade åt den frågan, snarare att det var något som man aldrig skulle vilja göra.


   
SvaraCitera
gulan
Ämnesstartare

Xisco:

Jag hade då inte tänkt att man haft det redan om man skrattade åt den frågan, snarare att det var något som man aldrig skulle vilja göra.

man tolkar väl olika 😉 men de lista tyvärr ut det iaf 😛


   
SvaraCitera

SKAMLÖS JÄVLA REKLAM


   
SvaraCitera

Din blogg. My eyes. [cry]


   
SvaraCitera

Capture:

Din blogg. My eyes.

Åååhh. [love]


   
SvaraCitera

jag fattar inte vad du menar. uttryck dig bättre.


   
SvaraCitera