Aviseringar
Rensa alla

Extra pengar


Ämnesstartare

Någon som vet hur man kan få jobb som Hundvakt, Barnvakt, Hjälpa till i trädgården eller något liknade?
Men vill inte sätta upp lappar i affären och sånt.
Om någon som har kontaker eller vet någon hemsida så hade det varit jätte snällt.


   
Citera

Varken "hundvakt" "barnvakt" eller "hjälpa" är namn, därmed kan de skrivas med liten bokstav mitt i en mening. [smile]


   
SvaraCitera

Dessutom skriver man ihop "jättesnällt".


   
SvaraCitera

Du kan lägga ut en annons på Blocket.se
Under Affärsverksamhet -> Tjänster -> Aktuell kategori (t.ex. Städning)


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Varken "hundvakt" "barnvakt" eller "hjälpa" är namn, därmed kan de skrivas med liten bokstav mitt i en mening.

[love]!!

"Hej, jag heter Barnvakt Nilsson"


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

sarapatricia:

Barnvakt

finns ju företag som anställer barnvakter.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

http://hinnerdu.se/sv-se/

"Kategorier som man kan få hjälp med: Datasupport"

Blir ju för fan knäpp snart... ÄR DET INTE EN ENDA JÄVEL SOM VET ATT DET ÄR JÄVLIGT STOR SKILLNAD PÅ "DATA" OCH "DATOR"!?!?!?!?!????????????

Överallt ser jag annonser om datasupport datahjälp, hjälp med datan... för helvete... Ska fan börja ringa o svara på annonser o säga nåt som att jag behöver hjälp med att återställa lite data jag blivit av med eller liknande, se om NÅN fattar vinken[mad] Skulle jag någonsin behöva hjälp med min dator skulle jag då aldrig vilja ha den av någon som erbjuder "datasupport"[tired]

[love]


   
SvaraCitera

Jag har själv använt mig av sidan reklam där finns massor av olika jobb inom de olika kategorierna;) Dessutom kan du hitta personer som söker efter hjälp som t.ex. hundvakt i området där du bor! Lycka till!


   
SvaraCitera