Aviseringar
Rensa alla

Extrajobb


Ämnesstartare

Hej! Någon som har några tips på hur man kan tjäna pengar under 18. I med corona så hittar jag inget jobb just nu och undrar därmed om någon har några bra tips?:)


   
Citera
Ämnesetiketter

Dela ut reklam eller morgontidningar, tror dom behöver ersättare på sommaren.


   
SvaraCitera

Inte bara du som har problem med att hitta extrajobb, kanske kan vara bra att ha i eftertanke. Om jag var du skulle jag fråga personer jag känner om de behöver hjälp med något, till exempel trädgården eller husdjuren. Å andra sidan har väl folk mer tid än någonsin över till att göra sådant själva, så kan bli svårt. Men ge det ett försök ändå! Lycka till 🙂


   
SvaraCitera

Mrselle:
Hej! Någon som har några tips på hur man kan tjäna pengar under 18. I med corona så hittar jag inget jobb just nu och undrar därmed om någon har några bra tips?:)

gå till grannarna och fråga om du får gå ut med deras hund och så kan du få en slant som belöning från dem. Eller sök jobb hos kommunen, men jag tror det är för sent för det. 


   
SvaraCitera

Lillen17:
Dela ut reklam eller morgontidningar, tror dom behöver ersättare på sommaren.

Att dela morgontidningar krävs det att man är 18 år då det är obekväm arbetstider.

håller med ovanstående 


   
SvaraCitera

Goosth-fox:

Att dela morgontidningar krävs det att man är 18 år då det är obekväm arbetstider.

håller med ovanstående 

Men inte om det är reklamer och sånt


   
SvaraCitera

Sant med reklam 
men morgontidningar som jag har skrivit ovan om


   
SvaraCitera

Måla och sälj på tradera, en vän till mig drog in 1000 på en tavla hon målat, ska fan göra det själv alltsåTardigProva! Man behöver ju egentligen inte vara ”bra” på det, kladda lite och sen är det bara att säga att det är konstMycket glad


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Gör som den här killen som erbjuder gräsklippning till villaägare och fritidshusägare.

http://www.olandturist.com

Får du många kunder, klipper på bra och är noggrann kan du säkert tjäna en rejäl slant.  Blink


   
SvaraCitera

Lillen17:
Dela ut reklam eller morgontidningar, tror dom behöver ersättare på sommaren.

dela ut reklam är BS. ansökt men aldrig fått ngt svar buueeh


   
SvaraCitera

agnesberg:

dela ut reklam är BS. ansökt men aldrig fått ngt svar buueeh

SDR?


   
SvaraCitera

politisk realist:
Gör som den här killen som erbjuder gräsklippning till villaägare och fritidshusägare.

http://www.olandturist.com

Får du många kunder, klipper på bra och är noggrann kan du säkert tjäna en rejäl slant.  Blink

Tror du man kan få tag i en begagnad gräsklippare (som den på bilden nedan) och ändå gå med plus och tjäna mycket extrapengar?
http://www.oland4ever.com/klippo-excellent-h
Var annonserar man?


   
SvaraCitera

Gräsklippning, Snöskottning, Fönstertvätt, Städning och sånt där som alla människor tycker är jobbigt att hålla på med. Mina föräldrar är pensionärer och de betalar gärna för tjänster som de vanligtvis brukade göra när de var yngre. Farsan låter en bilfirma byta däck och morsan har städhjälp en gång i månaden, bara för att det är bekvämt.


   
SvaraCitera