Aviseringar
Rensa alla

Extraljus!


Ämnesstartare

Någon som vet om det är enkelt att koppla in extraljus själv..

Hade tänkt mig typ några sånna här..

http://www.lindqvist-msk.com/detaljer.asp?butik=43505


   
Citera
Ämnesstartare

ficklampa+silvertejp


   
SvaraCitera

biltema, smidigt, enkelt och billigt! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom det var fördragna kablar så ska det inte vara allt för jobbigt!


   
SvaraCitera

jo då går på en kvart eller 2....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iceman1991:

eftersom det var fördragna kablar så ska det inte vara allt för jobbigt!

Men hur kopplas de på bilen då så de blir rätt kopplat så de fungerar me hel o halvljus??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Men hur kopplas de på bilen då så de blir rätt kopplat så de fungerar me hel o halvljus??

du menar felkopplat? extraljusen får endast användas i samband med helljus..kopplar du så du har extraljusen på hel och halv så snacka om att du kommer få tugga ljus av andra bilar i vinter[badgrin] jag brukar slå på helljus bara jag ser nån som åker med halvljus+dimljus!5st hella blue rakt i ögonen[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pörr40:

du menar felkopplat? extraljusen får endast användas i samband med helljus..kopplar du så du har extraljusen på hel och halv så snacka om att du kommer få tugga ljus av andra bilar i vinter jag brukar slå på helljus bara jag ser nån som åker med halvljus+dimljus!5st hella blue rakt i ögonen

Jo självklart så ska de ju vara kopplad till heljuset så de släks när de släks..va väl lite trött när ja skrev de..

Mm halvljus o dimljus e störigt o olagligt så jag brukar osså "jävlas" tillbaka.. De e ju hur många som helst som har de felkopplat,kul om de blir stoppade av fabror blå..


   
SvaraCitera

finns juh färdiga kitt för den o kunngie:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Worm_:

finns juh färdiga kitt för den o kunngie:)

asså,, nåt förslag på var sånna finns,skicka gärna en länk!!

Men hur kopplas de,på batteriet på nåt vis lr??


   
SvaraCitera

henke4545:

Men hur kopplas de,på batteriet på nåt vis lr??

Det måste ju bara vara att koppla i hop med kabeln som går till helljusena, då borde de tändas och släckas till sammans. Fult med blått dock.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera