Aviseringar
Rensa alla

Extremt korta shorts - Vart köpa?


Ämnesstartare

Jag har letat ganska länge efter ett par nya korta shorts inför sommaren. Vill att dem ska vara extremt korta. (Så korta som det bara går).

Hade 2 par extremt korta shorts som jag köpte när jag var på semester i Filipinerna, men dom börjar vara ganska utslitna nu och behöver ett par nya inför sommaren.

Någon som vet vart man kan hitta så korta shorts i Sverige? Gärna i jeans-tyg. 🙂


   
Citera

klipp till ett par jeans, du kan alltid sno nya...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

klipp till ett par jeans, du kan alltid sno nya...

Ett bra alternaiv! Tvivlar dock på mina kunskaper i "jeansklippning".. [censur]


   
SvaraCitera

Jessica_E:

Ett bra alternaiv! Tvivlar dock på mina kunskaper i "jeansklippning".. [censur]

fråga din mamma eller pappa [blush]


   
SvaraCitera

undrar jag meddd. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

fråga din mamma eller pappa

Skulle jag gärna göra. Synd bara att mina päron inte gillar mitt val av klädstil. Porrigt och slampigt säger dom. [chocked] haha kanske det!

Fasiken! Synd att vissa kläder som är så lätta att hitta i andra länder, är nästintill omöjliga att hitta i svenska butiker. Är alltför korta shorts "skamligt" i Sverige? :/

Tycker inte jag iaf. Och bryr mig inte heller.

Ska fortsätta leta, men hittar jag inga så blir det att slakta ett par gamla jeans. Wish me good luck! [shake]


   
SvaraCitera

Jessica_E:

Är alltför korta shorts "skamligt" i Sverige?

Nej det är det nog inte, men jävligt fult är det i hela vida världen.


   
SvaraCitera

Imoon:

jävligt fult


   
SvaraCitera

Jessica_E:

(Så korta som det bara går)

ta ett par trosor då, ingen lär väl märka skillnad i så fall lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessica_E:

ag har letat ganska länge efter ett par nya korta shorts inför sommaren. Vill att dem ska vara extremt korta. (Så korta som det bara går).

Jag hittar inte heller några som är tillräckligt korta. Jag köper istället de kortaste jag hittar och klipper dom så extremt korta som jag vill ha dom. Klipper bort ganska mycket. Sedan tvättar jag dom ett par gånger i maskin så att kanterna blir lite fransiga.


   
SvaraCitera

hot pants?


   
SvaraCitera

det är ju bara att klippa och sy det är sjukt enkelt ju


   
SvaraCitera

Jessica_E:

(Så korta som det bara går)

hehe[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anci:

Jag hittar inte heller några som är tillräckligt korta. Jag köper istället de kortaste jag hittar och klipper dom så extremt korta som jag vill ha dom. Klipper bort ganska mycket. Sedan tvättar jag dom ett par gånger i maskin så att kanterna blir lite fransiga.

Japp! 🙂 Har också klippt nu!

Resultatet blev sjukt bra.


   
SvaraCitera

Jessica_E:

Resultatet blev sjukt bra.

Pics or stfu.


   
SvaraCitera