Aviseringar
Rensa alla

extremt låg nedladdning


Ämnesstartare

Hey. Jag har som rubriken säger jävligt dålig nedladdning, under 10 kb/s, förut har jag haft i snitt ca 700-800.
men nu går det bara pissegt, även fast det är högt antal seeders(på powerbits går hastigheten alltid högt även på lågt antal seeders så kom inte och babbla om sådant)

har testat ett antal program, körde med uTorrent, sen gick jag tillbaka till bitlord och fick tillbaka farten, nu ikväll började det plötsligt sega satan igen!

Vad kan detta bero på ? någon som har haft samma problem och som löst det? har förövrigt 24telejacks med kabeltv(dvs ca 8-10 mb att röra mig på, får 7 på tptest)

Come on, help?:(


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kanske är för att det är OLAGLIGT med fildelning [surprised]
¨lol, skojade.. men det det brukar ju vara så på kvällen, folk stänger av sina datorer och sånt duvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man tard nog att hänga på powerbits så får man fan skylla sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

Kanske är för att det är OLAGLIGT med fildelning [surprised]
¨lol, skojade.. men det det brukar ju vara så på kvällen, folk stänger av sina datorer och sånt duvet.

haha;D
Mjo men, grejen är den, att jag har 2 kompisar som sitter o kollar av filer åt mig, dvs laddar ner samma så att vi vet om det är dålig seed eller min dator, guess what, min dator:( dom drar ner på max:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pissluffare:

Är man tard nog att hänga på powerbits så får man fan skylla sig själv.

jag hänger iofs överallt så jag tar inte dedär personligt:) Now help me or gtfo


   
SvaraCitera

Alltså nu vet inte jag vad problemet är. Men ingenting gott kommer av att ladda ner från medlemssidor. Man kommer lätt upp i maxade hastigheter från "vanliga" torrentsidor ändå. Det är säkert för att du drar hem från medlemssidor där man måste seeda tillräckligt för att få bra hastighet själv.


   
SvaraCitera
Tyrael

dPof:

Come on, help?:(

Har du testat ladda ner en torrent från Piratebay för att se hur det blir med den?

Om du inte gjort det så;

Image

Annars är det förmodligen mjukvara (Brandvägg) , eller hårdvara (Modem, router), liksom.. vad kan det annars vara om dina vänner laddar ner snabbare? Kan även vara driftstörning, om det går snabbare från piratebay.

HALLÅ?!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Alltså nu vet inte jag vad problemet är. Men ingenting gott kommer av att ladda ner från medlemssidor. Man kommer lätt upp i maxade hastigheter från "vanliga" torrentsidor ändå. Det är säkert för att du drar hem från medlemssidor där man måste seeda tillräckligt för att få bra hastighet själv.

det är inte därför:/ drar ner från tankafett och piratebay också. och som sagt, 2 vänner har kört flera torrents samtidigt fått migoch kommit upp i höga hastigheter medans jag står på 0:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

torrent från Piratebay

done that

Tyrael:

HALLÅ?!

Inte det som är felet, har funkat perfekt tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT

Alabama Rocker:

OLAGLIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

OLAGLIGT

Fuck the law!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

Fuck the law!

Fuck the police!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Fuck the police!

Hata, Hata lagen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

Hata, Hata lagen!

A.C.A.B.


   
SvaraCitera