Aviseringar
Rensa alla

Extremt potenta sömnpiller!? HELP :<


Ämnesstartare

Jag behöver extremt potenta sömnpiller, helst såna som kan få en häääst att somna.

För när jag tar sömnpiller så ligger jag bara allmänt avdomnad i hela kroppen runt 4 timmar och kan inte somna, utan istället försvinner effekten efter den tiden eller längre och jag är tvungen att vara vaken =D

För övrigt så måste jag lägga till att mitt dygn är totalfuckat, ursäkta ordvalet.

Jag somnar runt 7-8 på morgonen, nu var poängen med sömnpiller att jag ska kunna somna runt 4 istället :>

Och sen långsamt men säkert somna tidigare varje dag.

Jag är inte villig att stanna uppe 24 timmar för att ordna mitt dygn då jag börjar bli jävligt trött på det och jag styrketränar en del och vill helst behålla de resultat jag har fått, och eftersom det tar ungefär 3-4 dagar av ordentliga 'stay awake' dagar för att återställa dygnsrytm är jag inte så sugen på det!

Och tro mig, man förlorar kanske inte synliga resultat men styrkan försvinner som fan ;<

Now, help me plx.[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bara för att lägga till, så är en äcklig jävla besk smak en bi-effekt av de flesta sömnpiller jag har tagit, och man känner bara beskhet i flera timmar utan sömn 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sömnig.. påpeka fan inte mitt stavande eller grammatik för den delen [blush]


   
SvaraCitera
Zsasz

Dagger:

extremt potenta sömnpiller

Dagger:

poängen med sömnpiller att jag ska kunna somna runt 4 istället

Dagger:

Jag är inte villig att stanna uppe 24 timmar

Nej. Bara Nej.

För det första så behöver du recept för "extremt potenta sömnpiller", och för det andra så är att vända tillbaka dygnet inte en bra anledning till att ta sömntabletter.

Har du skola/jobb att gå till?, Om inte så behöver du ju inte vara uppe hela 24h för att vända tillbaka det, du kan ju bara försöka var uppe så länge som möjligt så du går och lägger dig ett par timmar senare var dag, då borde du ha vänt tillbaka ditt dygn på mindre än en vecka..

Vad tar du/har du tagit för sömntabletter?


   
SvaraCitera

Vänd på dygnet som vanligt folk istället. Det finns alltid biverkningar av alla mediciner och man bör inte ta dem bara för att man är för klen för att vara vaken i 24h.


   
SvaraCitera

F.ö. ser du redan ut som en smutsig knarkare så knarkpiller som zolpidem skulle bara göra saken värre.

Mvh Ärlig


   
SvaraCitera
time
 time

Du är medveten om att det är såna som du som får folk som faktiskt lider av sömnstörningar PÅ RIKTIGT, och behöver hjälp för det, svårare att få tag på hjälp via sömnpiller?

Man ska inte ta kraftiga mediciner om man inte behöver dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig varit hos en doktor för sömnpiller, jag tar bara från vänner 😀

Och varför så mkt hat 🙁 Herregud jag undrar bara, handlar inte om klenhet dessutom, handlar om att jag inte vill gå ner 2-3 kg på den tiden jag slösade på att försöka fixa dygnet.

Dessutom så får jag jobb snart, och då blir jag automatiskt tvungen att gå upp tidigare, då blir problemet löst, jag undrar bara helt enkelt om det finns =D

Tog en igår, sov runt 12 timmar, vaknade av ngn som sjöng "You are aamaassinnnggg jassttt thee wayyy u arrr" jävla äckelidol.

så, nu får ni lugna ner er och bara svara på frågan mina kära gummor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

F.ö. ser du redan ut som en smutsig knarkare så knarkpiller som zolpidem skulle bara göra saken värre.

Mvh Ärlig

Eftersom jag inte kan skriva detta på svenska:

Can you really make that judgement by looking at one picture?

Fyi It's called photoshop

Det enda jag pundar är PWO =D


   
SvaraCitera

d1 luktar troll lr ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

d1 luktar troll lr ngt

Vadå, antar du att man är ett troll bara för att man inte är lika deprimerad och förbannad på allihopa som allihopa är på internet? =D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stäng gärna tråden om det går, hittat en annan lösning.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

d1 luktar troll lr ngt


   
SvaraCitera

Skulle kanske behöva. Sover verkligen dåligt.


   
SvaraCitera

Kloroform och en halvliter hostmedecin är vad jag brukar köra med.


   
SvaraCitera