Aviseringar
Rensa alla

extremt svårt att gå upp på morgonen


Ämnesstartare

maryliato :

Går inte så som jag jobbar just nu mellan 10-14 timmar per dygn 🙁

gå ner till normala tider? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

käre värld det måste du försöka dra ned på

S3ON:

gå ner till normala tider? 

Går inte att dra ner på vid gjutning av balkonger, vi bestämmer inte själva hur fort betongen bränner :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :

Går inte att dra ner på vid gjutning av balkonger, vi bestämmer inte själva hur fort betongen bränner :/

men ni måste väl inte stanna kvar hela tiden? låter som ett fall för facket detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick mer kaffe, somna pigg, vakna pigg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men ni måste väl inte stanna kvar hela tiden? låter som ett fall för facket detta

Tyvärr är det så med balkonggjutning att man måste underhålla det under tiden för att undvika sprickor, detta är något facket vet om och tillåter


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Vila ordentligt när du har chansen, och ät bra.
När jag känt mig väldigt omotiverad att gå upp så har jag satt på en glad låt i mobilen när jag legat där som en död fesk och liksom tvingat in motivationen med de glada tonerna och rytmerna... Jag själv är väldigt lättpåverkad av musik och vet inte om du är samma, men testa?
Hmm... Eller gör något kvällen innan som gör att du känner att det ska bli kul att vakna och gå upp? Typ gör en god smoothie kvällen innan som du tänker ha till frukost... (Släng i något som ger mycket energi). Vad som helst som gör det roligt egentligen!


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

adaq:
Köp en sånhär:  http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=390501&title=Rullande%20klocka&

Då kommer du igång bra på morgonen...

EN SÅDAN DÄR SKA MAN FAN HA!! 

...men ba för att jag förföljs av otur, så skulle säkert klockan fara iväg, slå i något och i sin tur välta omkull något, leda till dominoeffekt och sedan brinner huset ner... typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :

Tyvärr är det så med balkonggjutning att man måste underhålla det under tiden för att undvika sprickor, detta är något facket vet om och tillåter

Hoppas att ni får lite raster iaf. Ladda ned den där meditationsappen också, den kanske kan hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

EN SÅDAN DÄR SKA MAN FAN HA!! 

...men ba för att jag förföljs av otur, så skulle säkert klockan fara iväg, slå i något och i sin tur välta omkull något, leda till dominoeffekt och sedan brinner huset ner... typ

Gu så kaosigt. Så ramlar den ned på golvet och blir slaktad av katten alt har sönder ngt. Men ja, då vaknar man ju iaf.


   
SvaraCitera