Aviseringar
Rensa alla

extremt


Ämnesstartare

var rätt extrema matcher igår alltså. först City som vinner med 5-1 borta mot Tottenham och sen Man Utd som vinner med 8-2!!!!!! hemma mot Arsenal och sen vann Real med 6-0 mot Zaragoza

hyffsad söndagsfotboll.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gais - Mjällby: 3-0. MHM, now that i call EXTREME!!!!!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med fullständigt. Ska bli skitkul att se city och united fighta om titeln iår. Säga vad man vill om city, men spela fotboll visade dom att de kan iaf.

Såg dock inte real madrid-matchen då jag inte är så intresserad av spanska ligan, men när real spelar bra så är det väldigt underhållande.

Ikväll är det dessutom barcelona om jag inte minns fel. Ska dock inte se tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger bara dam St Kilda - North Melbourne, 135-70


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Håller med fullständigt. Ska bli skitkul att se city och united fighta om titeln iår. Säga vad man vill om city, men spela fotboll visade dom att de kan iaf.

ja city känns farliga faktiskt men tror ändå de kommer tappa i slutet. de behöver nog lite tid. ska dock bli jävligt kul att se de spela i CL å möta united igen

nej real var inget speciellt. de brukar köra över lagen i la liga, dock bara med det eftersom jag hejar på dem [bigsmile]

jepp barca spelar ikväll men det tänke rjag fan inte kolla på. kollar aldrig på barca


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Håller med fullständigt. Ska bli skitkul att se city och united fighta om titeln iår. Säga vad man vill om city, men spela fotboll visade dom att de kan iaf.

ja city känns farliga faktiskt men tror ändå de kommer tappa i slutet. de behöver nog lite tid. ska dock bli jävligt kul att se de spela i CL å möta united igen

nej real var inget speciellt. de brukar köra över lagen i la liga, dock bara med det eftersom jag hejar på dem [bigsmile]

jepp barca spelar ikväll men det tänke rjag fan inte kolla på. kollar aldrig på barca


   
SvaraCitera

Underhållande matcher, visst det kan de vara. Bra för fotbollen? Neee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Underhållande matcher, visst det kan de vara. Bra för fotbollen? Neee.

nej håller med, inte alls bra. jag föredrar jämna matcher. helst vill man se typ matchen sluta 5-5. helt galen, jämn fotboll bara


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nej håller med, inte alls bra. jag föredrar jämna matcher. helst vill man se typ matchen sluta 5-5. helt galen, jämn fotboll bara

Ja, det känns inte bra när tabellfyran tappar så mycket på en sommar. Och att Tottenham som jobbat sig sakta uppåt under många år blir fullständigt överkörda utav ett skitlag som City ändå var för bara för ett par år sedan är inte bra. Klyftorna ökar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan hålla med om att det inte är speciellt bra för fotbollen med stora siffror. Men oftast handlar det om små lag som förlorar mot stora lag. Denna gång var det tottenham mot city och arsenal mot united, det tycker jag ändå är lite bra på något sätt. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja, det känns inte bra när tabellfyran tappar så mycket på en sommar. Och att Tottenham som jobbat sig sakta uppåt under många år blir fullständigt överkörda utav ett skitlag som City ändå var för bara för ett par år sedan är inte bra. Klyftorna ökar.

ja sånt är tråkigt. att lag bara kan köpa till sig titlar och framgång. förr i tiden fick man kämpa. city blir ju nya chelsea. chelsea var också ett jäkla skitlag. jag är glad att sånt iaf inte finns i spanien, tyskland och italien även om det också blir mer och mer där

Nonoton:

Kan hålla med om att det inte är speciellt bra för fotbollen med stora siffror. Men oftast handlar det om små lag som förlorar mot stora lag. Denna gång var det tottenham mot city och arsenal mot united, det tycker jag ändå är lite bra på något sätt.

haha du är ond. jag föredrar tighta, jämna matcher. typ som real-barca i de senare möterna. mer bråk än allt annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

typ som real-barca i de senare möterna. mer bråk än allt annat

Hahahaha, men inte så mycket bra fotboll egentligen, bara stundtals [mad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Hahahaha, men inte så mycket bra fotboll egentligen, bara stundtals .

haha nej inte så mycket bra fotboll men är gelt mycket känslor i de möterna. älskar det. men lite fotboll hade inte skadat direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nej inte så mycket bra fotboll men är gelt mycket känslor i de möterna. älskar det. men lite fotboll hade inte skadat direkt

Saken är, att det var ju bättre senaste matchen, i supercupen. Men det slutade ju med skit hur som helst. Men kul att se att real fick ihop lite spel [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ja sånt är tråkigt. att lag bara kan köpa till sig titlar och framgång. förr i tiden fick man kämpa. city blir ju nya chelsea. chelsea var också ett jäkla skitlag. jag är glad att sånt iaf inte finns i spanien, tyskland och italien även om det också blir mer och mer där

Ja, får hoppas det blir bättre när Platini börjar styra upp det nu!

Dessvärre har ju Spanien sina egna små problem med förjävliga avtal som leder till strejk och annat. Inte heller så bra! Dessutom lär väl hela Spaniens ekonomi lägga av snart så då får de det inte heller så roligt.

Är så lycklig över att jag är förälskad i tysk fotboll. Där har de ordning på saker!


   
SvaraCitera