Aviseringar
Rensa alla

ey, fan alltså


Ämnesstartare

yo [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

vaaaaah


   
SvaraCitera

asså, helvete, tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min röv vill mig något. Den viskar till mig att jag ska gå och lägga mig.
"...vindarna viskar mitt naaaaaamn (för jag är så jävla viktig för natureeeeeen och har höga tankar om mig sjääääälv)"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du var man köper flannelskjortor? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vet du var man köper flannelskjortor?

Överallt, det är ju aspoppis nu, alla har dom, men om du vill betala överpris som alla (blockmongon) verkar tycka om att göra kan du gå på typ beyond retro, annars myrorna/erikshjälpen/vilken djefla second hand som helst fast då får du leta lite mer än på beyond retro [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

"...vindarna viskar mitt naaaaaamn

killarna piskar mig vaaaarm[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party] [party] [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

__/\___/\__
_/-O- -O- \_
/------..-----\
-----_/\_-----_
\_--------_/_
_\ /____\ /__

till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Överallt, det är ju aspoppis nu, alla har dom, men om du vill betala överpris som alla (blockmongon) verkar tycka om att göra kan du gå på typ beyond retro, annars myrorna/erikshjälpen/vilken djefla second hand som helst fast då får du leta lite mer än på beyond retro

Haha tack [y]

Hittade på Jula för 50 spänn styck fast dom var rätt fula, ska kolla in beyond retro då [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

till dig.

den blev inte som väntat SORRY : - S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hittade på Jula för 50 spänn styck fast dom var rätt fula, ska kolla in beyond retro då

NEJ KOLLA INTE BEYOND RETRO DET VAR JU DET SOM VAR POÄNGEN, DET ÄR DYRT OCH ÄCKLIGT! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

CKLIGT! [mad]

kaan du bekräfta att du motagit min gåva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

NEJ KOLLA INTE BEYOND RETRO DET VAR JU DET SOM VAR POÄNGEN, DET ÄR DYRT OCH ÄCKLIGT!

Haha, lol missade poängen totalt [blush]

Ligger en second hand butik brevid stället jag praoade på, ska kolla där tror jag [smile]

(vill ha en grön för övrigt, och en röd och en blå)

Tror du man kan hitta lusekofter där också? Alltså sånna där norska stickade eskimotröjor [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Tror du man kan hitta lusekofter där också? Alltså sånna där norska stickade eskimotröjor [tard]

Jadå, om man letar som en tok hittar man alltid något bra.

Undvik beyond retro och andra liknande dyra affärer bara, dom tar snormycket pengar för samma saker som man kan hitta 10ggr billigare (inte alltid en överdrift!) på vanliga second hand-affärer, bara man letar ordentligt.

aspie:

kaan du bekräfta att du motagit min gåva

vadnuvava? va?


   
SvaraCitera