Aviseringar
Rensa alla

ey yo den här låten e tillägnad till min första kärlek


Ämnesstartare

vad tkr ni om d?

du fick maj ta d lugnt med mdma, tripp och kola?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur kul kan det egentligen vara att byta användare varje månad amsi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Hur kul kan det egentligen vara att byta användare varje månad amsi?

hur kul är det att outa någon, som vill vara någorlunda anonym, för att du ska få uppmärksamhet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Hur kul kan det egentligen vara att byta användare varje månad amsi?

kan du sluta va så jobbig? skitsamma. sen kan du ta o skita i vfr hon byter användare. verkligen hatar när spydiga personer från ingenstans tror dom e the big poppa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

hur kul är det att outa någon, som vill vara någorlunda anonym, för att du ska få uppmärksamhet? 

Sjukt synd om dig amsi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Sjukt synd om dig amsi.

svara på frågan istället. alla här vet vem jag är, det är knappast någon revolutionerande upptäckt att du förstått det nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

svara på frågan istället. alla här vet vem jag är, det är knappast någon revolutionerande upptäckt att du förstått det nu. 

Om alla vet vem du är, vad spelar det då dig för roll att jag kalla dig amsi? Med tanke på att du sa att du "vill vara någorlunda anonym"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow very clever patrick ? :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Om alla vet vem du är, vad spelar det då dig för roll att jag kalla dig amsi? Med tanke på att du sa att du "vill vara nårglunda anonymm."

svara på mina fråga istället, vad får du ut av att göra det? 1 sekunds uppmärksamhet? ingen bryr sig, du blir inte omtyckt för det. för att jag inte vill. varför är det svårt för dig att respektera någonting bara för att du inte förstår det? vsg hoppas du fått din stund i rampljuset nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för låten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:
Tack för låten!

vsg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

svara på mina fråga istället, vad får du ut av att göra det? 1 sekunds uppmärksamhet? ingen bryr sig, du blir inte omtyckt för det. för att jag inte vill. varför är det svårt för dig att respektera någonting bara för att du inte förstår det? vsg hoppas du fått din stund i rampljuset nu.

Vad ska jag svar? Jag frågade bara en betydelselös fråga. Och du svarade inte ens på den. Sluta överanalysera massa saker som inte ens har betydelse. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outa andra medlemmar är bara lame


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låten va najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vad ska jag svar? Jag frågade bara en betydelselös fråga. Och du svarade inte ens på den. Sluta överanalysera massa saker som inte ens har betydelse. 

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

hur kul är det att outa någon, som vill vara någorlunda anonym, för att du ska få uppmärksamhet? 

den här frågan^

sluta bete dig illa så kanske du får en annan sorts uppmärksamhet som är till din fördel


   
SvaraCitera