Aviseringar
Rensa alla

EYYYY HAR BAND PÅ G!!!!11111337!


Jag förväntar mig låtar i Estrangedstil [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Bevis

orka spela in nåt.............kan iaf tillägga att jag har gått på gitarrlektioner sen jag gick i 4'an, går nu i Gymnasiet så jag har spelat ett bra tag..


   
SvaraCitera

Slashy:

jag trodde du gillade nirvana, fan vad taskigt du e mot Nirvana, värsta kniven i ryggen på en av dina favoband

Du gillar dom bara för att dom var kända, och du gillar säkert bara Foo Fighters för att Dave Grohl var medlem i Nirvana (dock var ingen viktig medlem). Mr "Jag-gillar-ingen-musik-som-producerats-efter-1994-som-inte-innehåller-överskattade​-föredettingar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag förväntar mig låtar i Estrangedstil

kan du fan ge dig på!!!! hittade redan på en låt i sommras som är i Estranged stil [cool] [party]


   
SvaraCitera

Slashy:

ehhhh, du är lite för gammal för oss

Vad har ålder med musikalitet att göra? ;o


   
SvaraCitera
Hando

Slashy:

orka spela in nåt.............kan iaf tillägga att jag har gått på gitarrlektioner sen jag gick i 4'an, går nu i Gymnasiet så jag har spelat ett bra tag..

Vill ändå se dig spela, annars är du oskillad i mina ögon [wink]


   
SvaraCitera

Slashy:

kan du fan ge dig på!!!! hittade redan på en låt i sommras som är i Estranged stil [cool] [party]

Det låter ju visserligen coolt men Estranged är ju till stor del uppbyggd kring Dizzys keyboard/pianospel ju... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Du gillar dom bara för att dom var kända

jag fastnade för Smells like för det var en av dom första riffen jag lärde mig, gillade låten och blev fan av dom, inte för dom var kända, får man inte gilla kända band utan nån är elak mot en [sad] [cry]

McLuver:

Foo Fighters för att Dave Grohl var medlem i Nirvana

jag visste inte ens om det för ens jag upptäckte Wikipedia [blush], då gillade jag redan mycket av bandets musik, fast det var i mina unga dar förstås! [no-no]

McLuver:

Mr "Jag-gillar-ingen-musik-som-producerats-efter-1994-som-inte-innehåller-överskattade​-föredettingar".

neeeeeej, diggar The Strokes och Arctic Monkeys och massa andra [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Vill ändå se dig spela, annars är du oskillad i mina ögon

nån vacker dag hoppas jag kan spela in nåt på nåt proffisgt [cool] [wink]

fistforfight:

Det låter ju visserligen coolt men Estranged är ju till stor del uppbyggd kring Dizzys keyboard/pianospel ju...

jaaaa, men jag menade gitarrmässigt...[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

kring Dizzys keyboard/pianospel ju...

Axl's också [no-no]


   
SvaraCitera
Hando

Slashy:

nån vacker dag hoppas jag kan spela in nåt på nåt proffisgt

Gört!


   
SvaraCitera

Hando:

Ofta du är skillad.

Torftig:

Tror att du och ditt band kommer vara jättekassa.


   
SvaraCitera

man måste ha basist i ett band!!!!!


   
SvaraCitera

random :ss


   
SvaraCitera

Slashy:

neeeeeej, diggar The Strokes och Arctic Monkeys och massa andra [no-no]

Mainstream, mainstream, mainstream [rolleyes]

Slashy:

får man inte gilla kända band utan nån är elak mot en [sad] [cry]

Om man i stort sett BARA gillar Amerikanska mainstream-skräp-band som sålt platinum-skivor så: JA! [mad]


   
SvaraCitera