Aviseringar
Rensa alla

f*tta


cassaaandra00:

nting till maten om jag inte äter ute. Gillar inte konsistensen som sker med vatten & pizza i munnen och allra minst smaken.

dricker och tuggar du samtidigt eller [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dricker och tuggar du samtidigt eller

öh ja? hur ska man annars smälta ner maten? tar en tugga eller två och sen klunkar jag i mig lite av drickan samtidigt som jag har maten i munnen?


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

smart! brukar vanligtvis dricka samtidigt för att smälta ner maten men drickan var så god och nu är den slut [sad]

Jag dricker oftast någon Coca-Cola till vilket leder till att man känner sig mättare snabbare så man inte orkar hela pizzan, så därför är det smartare med efteråt [cute]
Ni småbarn har en hel del att lära er [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Ni småbarn har en hel del att lära er

tror att det är något man lär sig väldigt fort, efter första gången om man inte är alltför trögtänkt men jag gillar att smälta ner maten med dricka, brukar även kunna äta hur mycket som helst utan att spy. hamnar väl i matkoma men kan få i mig all mat, om jag vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker vatten är göttans till pizza[cute]

oavsett, spara pizzan till imorgon när du har tillgång till läsk som uppenbarligen var livsnödvändigt.


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

tror att det är något man lär sig väldigt fort, efter första gången om man inte är alltför trögtänkt men jag gillar att smälta ner maten med dricka

Mitt saliv smälter väl maten bra, eller så är jag trögtänkt [sad]


   
SvaraCitera
tebär

man dricker ju efter, som Knarko sa.


   
SvaraCitera

Knarko:

Mitt saliv smälter väl maten bra

saliven innehåller enzymer som redan i munnen påbörjar nedbrytningen av maten. tvivlar på att läsk gör detta..[party]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

saliven innehåller enzymer som redan i munnen påbörjar nedbrytningen av maten. tvivlar på att läsk gör detta..

Win för mig med andra ord [cool]


   
SvaraCitera

Knarko:

Win för mig med andra ord [cool]

[y]


   
SvaraCitera