Aviseringar
Rensa alla

F va illa det är


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart 3 månader, och vi har kommit till det läget där vi nu känner varandra såpass mycket att man börjar jämföra hur vi hade det innan. Vi brukade ha väldigt roligt innan (vi har ju roligt nu också, men inte alls lika ofta). Detta händer ju alla - Jag vet.

Men jag är mest rädd för att hon ska sluta gilla mig för att vi inte har lika roligt längre. Känns som jag är den som ska stå för det roliga -(Det brukar ju vara så att killen är den som ska vara initiativtagare, men jag är mest för att det ska vara jämställt)-

Jag försöker se detta som ett test på vårat förhållande. Men har någon något tips på vad man kan göra åt det? För detta (känner jag) är inget man egentligen kan vänta ut.

Cheers för seriösa svar


   
Citera

Vad då göra åt det? Ni får väl lära er att leva med det, vardagen når alla tillslut.


   
SvaraCitera

Utbilda dej till clown


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karku:

Men har någon något tips på vad man kan göra åt det

Gör något oväntat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Gör något oväntat?

Känns så tillgjort då - Att man gör det bara för att göra det "oväntat"


   
SvaraCitera

Oväntad:

Ni får väl lära er att leva med det, vardagen når alla tillslut.

Du låter fel :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karku:

Känns så tillgjort då - Att man gör det bara för att göra det "oväntat"

Vad känner du för att göra då?


   
SvaraCitera

Tickstart:

Du låter fel :<

kattmat [smile]


   
SvaraCitera

Oväntad:

kattmat [smile]

? [blush]
Ah det lät bättre iaf [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vad känner du för att göra då?

Jag har några ideer som jag vill göra. Men kommer få vänta med det.
Men jag tror att tanken att vara lite spontan gör en lite spontan... så: Får la tänka spontant & kreativt:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karku:

Jag har några ideer som jag vill göra. Men kommer få vänta med det.
Men jag tror att tanken att vara lite spontan gör en lite spontan... så: Får la tänka spontant & kreativt:)

Ding Dong

Japp lycka till[smile]


   
SvaraCitera

Lär er uppskatta uttråkning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karku:

Jag försöker se detta som ett test på vårat förhållande

Och jag antar att ni förhoppningsvis kan prata om det, va? För att liksom gå runt och anta saker och oroa sig i onödan - känns väl bara det lite jobbigt?

För att ett förhållande överhuvudtaget ska fungera så tycker jag att ni ska prata om det. Det är i alla fall A & O. Det behöver ju inte vara ett "problem" för det är det säkert inte - men man ska prata om saker man funderar omkring när det handlar om er två.

Och glöm inte att berätta vad du själv tycker är bra med förhållandet - för att undvika missförstånd [tard] typ.


   
SvaraCitera

Att ni börjar känna så efter tre månader är ju knappast ett bra tecken.
Mitt tips är att kommunicera mycket, försök att komma fram till vad som har ändrats och se om det går att lösa.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera